کد خبر : 1345791 | 11 مرداد 1395 ساعت 23:15 | 52.8K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقات پارسال تکرار شد

برانکو: توپ عالیشاه از خط دروازه فولاد گذشت

سرمربی پرسپولیس از تلاش بازیکنانش برای پیروزی مقابل فولاد تقدیر کرد.

برانکو: توپ عالیشاه از خط دروازه فولاد گذشت

به گزارش "ورزش‌سه"،  برانکو تاکید کرد ضربه امید عالیشاه از خط دروازه فولاد گذشته و پرسپولیس برنده بازی بوده است.


حرف‌های برانکو را مرور می‌کنیم:


اتفاقات پارسال تکرار شد
اولین بازی خانگی ما در حضور هواداران پرشورمان آنطوری که می‌خواستیم به نتیجه نرسید. من متاسفم به خاطر هوادارانمان که با وجود حضور پرتعدادشان و تشویق 95 دقیقه‌ایشان به نتیجه دلخواه نرسیدند و از این بابت از آنها عذرخواهی می‌کنم. در عین حال از بازیکنان تیم هم متشکرم آنها در همه لحظات بازی به حریف مسلط بودند و ما فرصت‌های زیادی را به وجود آوردیم که خب متاسفانه اتفاقی که فصل پیش افتاد دوباره تکرار شد و ما نتوانستیم بازی را ببریم.

 

ربیع‌خواه در سطح معیارهای من است
خبرنگاری به برانکو گفت محسن ربیع‌خواه امروز نشان داد در حد پرسپولیس نیست. اما سرمربی پرسپولیس در جواب گفت: من همیشه معتقدم نباید اسم بازیکنان را به زبان بیاوریم اما با ارزیابی شما هم موفق نیستم. البته نظر شما محترم است اما به هرحال همیشه یک نفر اشتباه می‌کند. ایشان یک بازیکن سرعتی است و به نظر من اشتباه خاصی هم انجام نداد. او با اعتماد به نفس و مطمئن کار می‌کند و صددرصد کیفیت او جوابگوی معیارهای من است. البته خط دفاع ما کاملا جدید است و نیاز به زمان داریم. من از بازی خط دفاع کاملا راضی هستم. ما در دو بازی سایپا و فولاد تنها یک گل اتفاقی خورده‌ایم.

 

از ریسک کردن انصراف نمی‌دهیم
برانکو در پاسخ به این سوال که با تاکتیک جدید حریفان که مقابل پرسپولیس عقب می‌نشینند و ضدحمله می‌زنند چه خواهد کرد گفت: هر تیمی مقابل پرسپولیس یا هر تیم بزرگ دیگری بازی کند، به هرحال شانس گلزنی ایجاد خواهد کرد. ما باید تهاجمی و محکم بازی کنیم و در تمام 90 دقیقه حواسمان جمع باشد چون هر تیمی که جلوی ما بازی کند، به هرحال به شانس گل خواهد رسید. من باز هم تکرار می‌کنم از خط دفاعی راضی هستم. اگر امروز داور گل سالم ما را می‌پذیرفت این حرف‌ها نبود. ما از تاکتیک حریفان آگاه هستیم و امروز هم می‌دانستیم که آنها چه می‌کنند. این چیز تازه‌ای نیست، بازی ما هم تهاجمی و ریسکی خواهد بود.

 

می‌خواستم از ساسان استفاده کنم
برانکو در پاسخ به این سوال که چرا از بازیکنان جدید مثل صادق محرمی یا ساسان انصاری استفاده نکرده گفت: هر زمان که فرصت باشد از آنها استفاده می‌کنیم. فرشاد احمدزاده امروز کاملا خوب بازی کرد ... من برنامه داشتم ساسان انصاری را به زمین بیاورم اما مساقه با شرایطی که ما می‌خواستیم پیش نرفت. به هر حال ما تلاشمان را کردیم بازی را ببریم. فقط در آخر بازی 4 شانس گل داشتیم یا در ثانیه آخر که کمال آن توپ را گل نکرد.

 

 

 

پارسال نمی‌گفتید این بازیکن در حد پرسپولیس نیست
ربیع‌خواه در صحنه گل خورده اشتباه کرد اما اگر سیدجلال اشتباه می‌کرد چه اتفاقی می‌افتاد یا انصاری که در این دو بازی بهترین بازیکن ما بوده. او از شانس‌های آینده فوتبال ماست و در پست جدیدش خواهد درخشید. در این دو بازی حریفان ما فقط یک شانس داشتند و من نمی‌دانم مشکل کجاست. پارسال هم بازیکنان اشتباه می‌کردند اما هیچ کس در نشست مطبوعاتی نمی‌گفت این بازیکن در حد پرسپولیس نیست. امروز کسی به اشتباه داور اشاره نکرد در حالی که با آن گل همه چیز عوض می‌شد.  

دیدگاه‌ها