کد خبر : 1346142 | 13 مرداد 1395 ساعت 10:49 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

کرمی: مطمئنم برانکو به ما کمک میکند

تیم ملی فوتبال دانشجویان جمهوری اسلامی ایران اوایل شهریور برای شرکت در مسابقات جام ملتهای آسیا عازم کره جنوبی خواهد شد.

کرمی: مطمئنم برانکو به ما کمک میکند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال دانشجویان جمهوری اسلامی ایران اوایل شهریور برای شرکت در مسابقات جام ملتهای آسیا عازم کره جنوبی خواهد شد .فرشاد کرمی سرمربی تیم ملی در این باره به خبرنگار ورزش سه گفت: تمام تلاش خود را انجام میدهیم که در آسیا موفق شویم و کار بسیار مشکلی در پیش رو داریم. متاسفانه از سال ٢٠٠٤ تیم های ملی ما در رده های مختلف هیچ مقامی در آسیا بدست نیاورده اند و اینکه فکر کنیم تیم ملی دانشجویان معجزه میکند و به راحتی  در مقابل ژاپن ، کره جنوبی، استرالیا ، چین و تیمهای دیگر قهرمان آسیا میشود بسیار ساده نگری است.


مسابقات برای سهمیه یونیورسیاد برگزار میشود و سطح بسیار بالایی دارد ، تمام تیمها از بازیکنان لیگهای حرفه ای کشورهای خود استفاده میکنند و اگر آگاهانه به مسابقات نرویم نمیتوانیم نتیجه بگیریم. تا کنون آقای ویسی که توجه ویژه ای به این تیم دارند حمایت کامل کرده اند و تمام بازیکنان دانشجو را در اختیار ما قرارداده اند، ویسی بسیار درک درستی از مسائل فنی و حرفه ای دارد و موفقیت ایشان روی آگاهی و دانش بوده ، آقاییان قلعه نویی ،مرفاوی ، دست نشان ، پورموسوی  و فرکی هم قول همکاری داده اند و شناختی که از شخصیت و تعصب ملی این بزرگواران دارم مطمئنم به ما کمک خواهند کرد.


فقط امیدوارم آقای برانکو نیز که از دوستان خوب من هستند و عاشق موفقیت ایران هستند کمک کنند و امید عالیشاه و علیپور را به مابدهند.


فکر میکنم اگر بازیکنان لیگ برتری به ما اضافه شوند شانس حضور ما در نیمه نهایی آسیا افزایش پیدا میکند. مدیریت تربیت بدنی وزارت علوم، رئیس آکادمی تیمهای ملی وتمام بخشهای دانشگاهی در حال پشتیبانی صد در صدی تیم ملی هستند و مدیر و سرپرست تیم آقای امیر عرب با تجربه بالای خود  شرایط مناسبی را برای تیم بوجود آورده اند.

دیدگاه‌ها