کد خبر : 1346864 | 15 مرداد 1395 ساعت 22:57 | 69.7K بازدید | 0 دیدگاه

کنعانی: 5 دقیقه آخر بی‌تجربه بودیم

مدافع مصدوم استقلال می گوید حرف و حدیث های مبنی بر مصدومیتش پیش از پیوستن به این تیم شایعه است.

کنعانی: 5 دقیقه آخر بی‌تجربه بودیم

به گزارش "ورزش سه"، از میکسدزون ورزشگاه آزادی، محمدحسین کنعانی پس از شکست استقلال در برابر نفت آبادان به خبرنگاران گفت: شرمنده هواداران شدیم. پس از به ثمر رسیدن گل پنالتی روی کاوه را نگرفتند اما این طرف پنالتی حریفمان را در بدترین زمان ممکن گرفتند. ما به همین راحتی گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.


او ادامه داد: نمی گویم خطای ما پنالتی نبود اما زمانی که ما با یک گل از حریف پیش بودیم اگر پنالتی ما گرفته می شد می توانستیم نتیجه دیگری رقم بزنیم و شرمنده هواداران نشویم. اما وقتی تیمی گل می خورد باید گفت مقصر بازیکن خاصی نیست همانطور که وقتی گلی به ثمر می رسد همه بازیکنان آن گل را به ثمر رساندند بنابراین از بازیکن خاصی نمی توان به عنوان عامل این شکست نام برد.


کنعانی درباره مصدومیت خود گفت: دقایق پایانی بازی قبلی زانویم خالی کرد و افتادم اما به خاطر هواداران به بازی ادامه دادم که متاسفانه چند دقیقه بعد مجددا زانویم خالی کرد. پس از بازی به معاینه پرداخت که عنوان شد در حدود 30، 40 درصد پارگی مینیسک پیدا کردم.


او درباره احتمال مصدوم بودنش پیش از پیوستن به استقلال گفت: این حرف خنده داری است که از قبل مصدوم بودم. چیزی که عقل من می گوید این است که همه جای دنیا پیش از پیوستن به هر تیمی تست پزشکی می دهند. عقل شما چه می گوید؟ من سال گذشته در بازی های ملوان و تیم ملی امید به همراه اردوی تیم ملی حاضر بودم و حرف و حدیث درباره مصدومیت شایعه محض است.


مدافع استقلال در پایان گفت: به هواداران قول می دهم با قدرت باز می گردم و از خجالت آنها در میایم. در این بازی می توانستیم آنها را خوشحال کنیم ما تا دقیقه 85 خیلی خوب بودیم اما پس از آن در 5 دقیقه آخر بی تجربگی همه بازیکنان باعث این اتفاق شد.

دیدگاه‌ها