کد خبر : 1347087 | 16 مرداد 1395 ساعت 16:32 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه روز خبرنگار؛

قلعه‌نویی: قلم‌های عمر و عاصی باعث تاسف‌اند

سرمربی تراکتورسازی در حاشیه نشست خبری امروزش پیش از دیدار با پیکان ابتدا روز خبرنگار را به جامعه رسانه تبریک گفت.

قلعه‌نویی: قلم‌های عمر و عاصی باعث تاسف‌اند

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی که طی سالیان اخیر مشکلات فراوانی با برخی خبرنگاران داشت، در حاشیه نشست خبری امروز تیمش پیش از دیدار با پیکان به مناسبت روز خبرنگار، آن را به جامعه رسانه تبریک گفت: در ابتدا باید از تمام خبرنگاران که برای ایران قلم می زنید و از ارکان ورزش هم هستید تبریک بگویم. البته برخی ها که با قلم های عمر و عاصی خود به فوتبال ضربه می زنند باعث تاسف هستند.

 

وی ادامه داد: خیلی از عزیزانی که قلم می زنند خدا را هم در نظر دارند که این باعث افتخار است. خود خداوند هم چندین بار به قلم قسم خورده و ان شاالله وقتی قلم در دست گرفتید خدا را در نظر بگیرید، حتی اگر یک کلمه بخواهید بنویسید. اگر خدا را در نظر داشته باشید باعث می شود تمام مسائل شیطانی از ما دور شود و امیدوارم همه به این مساله نزدیک شوند.


سرمربی تراکتورسازی که در دو بازی اخیر تیمش دو امتیاز کسب کرده درباره دیدار این هفته سرخپوشان تبریزی برابر پیکان گفت: ما بازی گذشته مان برابر نفت آبادان را آنالیز کردیم. درست است در گرمای آبادان عملکرد خوبی داشتیم اما فرصت های زیادی را از دست دادیمالبته ما در نظم دفاعی به جز یک مورد و در فاز تهاجمی در ایجاد موقعیت عملکرد خوبی داشتیم اما در نهایت نیز 4 امتیاز در دو بازی گذشته از چنگ مان خارج شده است.

 

وی ادامه داد: به هرحال تیم بزرگی مثل تراکتورسازی نباید بازی خارج از خانه و میزبانی برایش متفاوت باشد و در همه بازی ها به دنبال پیروزی باشیم. در دو بازی گذشته اگر شانس داشتیم می توانستیم با سه امتیاز از زمین خارج شویم اما باز هم خدا را شاکر هستیم که موقعیت های دقایق پایانی این تیم تبدیل به گل نشد.


قلعه نویی در مورد دیدار با شاگردان مجید جلالی گفت: در مورد بازی این هفته برابر پیکان هم باید بگویم، در این بازی با توجه به اینکه سومین دیدار ما محسوب می شود هم از نظر بدنی و هم از نظر تاکتیکی خیلی بهتر از گذشته شده ایم. نظر من این است که هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر بدنی شرایط خوبی داریم. خصوصا از نظر بدنی که طبق نمودار بدنسازی مان در هفته های ابتدایی شرایط خوبی داریم.


وی ادامه داد: ما در دو بازی اخیر 12 موقعیت مسلم گلزنی داشتیم و در گرمای آبادان بیش از 400 پاس دادیم که مسلما آمار خوبی است. پیکان تیم خوب و بابرنامه ای است که از آقای جلالی که استاد بنده است سود می برد و برای ایشان احترام زیادی قائل هستم. طبیعتا تیم هایی که برابر پرسپولیس و استقلال و اکنون که تراکتور نیز به جمع آنها اضافه می شوند از انگیزه زیادی برخوردار هستند و ما نیز باید به طبع انگیزه و تلاش مان را زیادتر کنیم تا در جدول و نتیجه به چیزی که مدنظرمان است دست یابیم.

دیدگاه‌ها