کد خبر : 1347496 | 17 مرداد 1395 ساعت 18:07 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

احمدی: هیات مدیره در جریان انتخاب افتخاری بود

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ادعا می‌کند که تمام اعضای هیات مدیره استقلال در جریان انتخاب رضا افتخاری به عنوان سرپرست این باشگاه بودند.

احمدی: هیات مدیره در جریان انتخاب افتخاری بود

به گزارش "ورزش سه"، عبدالحمید احمدی در واکنش به حرف‌های منصور پورحیدری که ادعا کرده بود از جلسه‌ای در هیات مدیره برای انتخاب افتخاری برگزار نشده است گفت: این صحبت درست نیست و تمام اعضای هیات مدیره استقلال در جریان انتخاب آقای افتخاری بودند. هم آقای پورحیدری و هم جهانیان، زمانی و مسعود معینی در جریان این انتخاب قرار داشتند.


او در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب مدیرعامل توسط هیات مدیره 4 نفره قانونی است یا نه هم گفت: این حرفی که شما می‌زنید درست نیست چراکه آقای گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان ابتدا آقای افتخاری را به عنوان عضو پنجم هیات مدیره انتخاب کرده‌اند و بعد از آن اعضا با نظارت وزیر ورزش ایشان را به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب کردند.


معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در پایان در پاسخ به این سوال که ایا وزیر ورزش به تنهایی در انتخاب افتخاری به عنوان سرپرست باشگاه استقلال نقش نداشته است هم گفت: انتخاب آقای افتخاری با موافقت اعضای هیات مدیره و البته با موافقت اقای گودرزی انجام شده است.

دیدگاه‌ها