کد خبر : 1348436 | 20 مرداد 1395 ساعت 14:11 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرکی: خارجی‌های بی‌حرف و حدیثی جذب کردیم

سرمربی سایپا می گوید این تعطیلات می تواند به تیمش کمک کند و برای استفاده از آن برنامه های زیادی دارد.

فرکی: خارجی‌های بی‌حرف و حدیثی جذب کردیم

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی که این روزها تیمش در حال پیشرفت است در آستانه دومین دیدار متوالی برابر یک نماینده مشهد پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.


ارزیابی بازی با پدیده؟
دومین نماینده استان خراسان در چهارمین دیدار حریف ما است که سابقه بیشتری در لیگ برتر نسبت به سیاه جامگان دارد. در سه بازی گذشته مانند ما یک برد و یک مساوی و یک باخت کسب کرده است که در این دو دیدار تیمهای چهار امتیازی برابر هم قرار می گیرند. امیدوار هستیم در بازی خانگی خودمان با تمریناتی که داشتیم از سه بازی آخر هفت امتیاز کسب کنیم و به استقبال تعطیلات برویم. البته این خواسته ما است و قابل پیش بینی نیست اما امیدوارم با یک بازی خوب سه امتیاز را جمع آوری کنیم و در ادامه نیز به تعطیلات خواهیم رفت. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم در دو بازی پیش رو و امیدوارم با همکاری لیگ و تیم ملی، در نهایت در جام جهانی 2018 حضور داشته باشیم.


تفاوت دیدار با سیاه جامگان؟
توانستیم با سه امتیاز از مشهد بازگردیم اما این بار میزبان هستیم و پدیده نیز تیم خوبی است. از قبل در تهران هستند و اردویی در تهران داشتند. فکر می کنم دو تیم با توجه به شرایطی که دارند برای برد وارد زمین خواهند شد.

 

بازی تدارکاتی با پرسپولیس؟
صحبتی با برانکو داشتیم و در آینده با یکدیگر هماهنگ می کنیم تا در تعطیلات لیگ سه بازی دوستانه داشته باشیم. یک بازی لیگ برتری و بازی های دیگر که تاریخ آن را بعدا اعلام می کنیم.

 

البسه جیووا؟
دوست دارم موضوع جلسه فوتبالی باشد و باشگاه درباره لباس تصمیم گیری می کند. این مشکلی است که کم و بیش وجود داشته است و ما هم مانند دیگر تیم ها کارمان را ادامه خواهیم داد.

 

استقبال از تعطیلات؟
در چند سال گذشته این تعطیلات همیشه بوده است و کارشناسان و مربیان نیز نظرات مختلفی دارند. بستگی به شرایط تیم ها بعضی ها موافق و مخالف هستند. بهترین کار این است که وقتی لیگ استارت می خورد وقفه طولانی نداشته باشد اما ما در این چند ساله عادت کردیم به این موضوع. این وقفه می تواند به تیم ما کمک کند زیرا ما 25 مرداد دو ماه از شروع کارم می گذرد که زمان زیادی نیست. دوستانی هستند که با تیمهایشان مدت زیادی کار کردند یا ملی پوشان زیادی دارند که این وقفه برای آنها خوب نیست اما این تعطیلات برای ما بهتر است. اما در آینده ممکن است تیم ما روال خوبی داشته باشد و در وقفه های پیش رو نمی دانم این تعطیلات به ضرر یا سود ما خواهد بود.

 

رضایت از خارجی ها؟
خارجی های خوبی جذب کردیم و خوشبختانه همکاران ما تلاش زیادی کردند تا بازیکن بی حرف و حدیث جذب کنیم و هزینه ها هدر نرود. دروازه بان خوبی داریم که در دیدارهای گذشته ما عملکرد قابل قبولی دارد و امیدواریم در آینده همینطور باشد. نگرانی بابت بازیکنان خارجی نداریم.

دیدگاه‌ها