کد خبر : 1348476 | 20 مرداد 1395 ساعت 16:10 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

2 نکته جالب از ترکیب رئال مادرید در سوپرکاپ

در ترکیب اولیه رئال مادرید مقابل سویا در سوپرکاپ اروپا دو نکته جالب به چشم می خورد.

2 نکته جالب از ترکیب رئال مادرید در سوپرکاپ

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته رئال مادرید موفق شد با نتیجه 3-2 بر سویا غلبه کرده و برای سومین بار فاتح سوپرکاپ اروپا شود.

در ترکیب 11 نفره ابتدایی زیدان، 5 بازیکن حضور داشتند که یا محصول آکادمی رئال بودند یا سابقه بازی برای تیم های پایه ای این باشگاه را داشتند: کاسیا، کاسیمیرو، موراتا، لوکاس واسکز و کارواخال(آسنسیو محصول آکامی مایورکا است) و جالب اینکه گل قهرمانی رئال را نیز کارواخال به ثمر رساند.

در یک فینال اروپایی، آخرین بار سال 1986 و در بازی برگشت فینال جام یوفا برابر کلن بود که ترکیب اولیه رئال، شامل 5 بازیکن محصول آکادمی این باشگاه بود: کاماچو، چندو، گایگو، میچل و بوتراگنیو. رئال آن بازی را 5-1 برد و قهرمان شد.

 

1133374

 

همچنین در ترکیب اولیه رئال برابر سویا، شاهد حضور 7 بازیکن اسپانیایی بودیم: کاسیا، راموس، کارواخال، لوکاس، آسنسیو، ایسکو و موراتا.

در یک فینال اروپایی، آخرین بار در فینال لیگ قهرمانان سال 2000 بود که ویسنته دل بوسکه، سرمربی وقت رئال، از 7 بازیکن اسپانیایی در ترکیب 11 نفره استفاده کرده بود: کاسیاس، سالگادو، الگرا، کامپو، کارانکا، مورینتس و رائول. رئال آن بازی را نیز با نتیجه 3-0 از والنسیا برد و برای هشتمین بار قهرمان اروپا شد.

دیدگاه‌ها