کد خبر : 1348532 | 20 مرداد 1395 ساعت 20:07 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

هفته‌چهارم، هفته‌ تساوی‌های بدون‌گل استقلال

تساوی بدون گل پر تکرار ترین نتیجه دیدارهای آبی پوشان در هفته چهارم ادوار لیگ برتر است.

هفته‌چهارم، هفته‌ تساوی‌های بدون‌گل استقلال

به گزارش ورزش سه، نبرد استقلال در هفته چهارم لیگ برابر پیکان در حالی برگزار می شود که آبی ها در پانزده دیدار قبلی خود در این هفته 7 پیروزی، 2 باخت و 6 تساوی کسب کردند اما نکته جالب توجه این است که تساوی بدون گل استقلال برابر حریفان بیش از هر نتیجه دیگری در این دیدارها تکرار شده است.


*استقلال در این 15 بازی 21 بار موفق به فتح دروازه رقیبان خود شده است و 14 مرتبه دروازه این تیم باز شده است.


*آبی های پایتخت در پنج دیدار در این هفته موفق به گلزنی نشدند و البته در شش دیداز نیز موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیم خود شدند.


*دو شکست استقلال برابر تیمهای ذوب آهن در لیگ اول و مس در لیگ هشتم رقم خورده است. آبی ها در لیگ اول با نتیجه دو بر یک برابر ذوب آهن و در لیگ هشتم با نتیجه یک بر صفر بازنده شدند.


*پر گل ترین برد استقلال در هفته چهارم لیگ نتیجه سه بر یک استقلال برابر شیرین فراز است.


*نبردهای استقلال برابر سایپا در لیگ سوم و چهاردم نیز پر گل ترین بازی این دو تیم بوده است که هر دو دیدار با نتیجه سه بر دو به سود استقلال به پایان رسیده است.


* استقلال در لیگ پانزدهم در دیداری خارج از خانه برابر استقلال اهواز با گلهای محسن کریمی و میثم مجیدی موفق به کسب پیروزی شد که هر دو این بازیکنان در این دیدار استقلال را همراهی نمی کنند.


*ابومسلم، سایپا و مس کرمان هر کدام در هفته چهارم لیگ دو مرتبه به مصاف استقلال رفته اند اما آبی ها سابقه رویارویی با پیکان در این هفته را ندارند.

دیدگاه‌ها