کد خبر : 1348916 | 21 مرداد 1395 ساعت 23:01 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

در زمین گیج بودیم

ویسی: صنعت نفت بهتز از ما بود

تیم فوتبال سپاهان در چهارمین گام خود در لیگ برتر مقابل حریف آبادانی خود زمین گیر شد.

ویسی: صنعت نفت بهتز از ما بود

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سپاهان در پایان بازی در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی انجام ندادیم و در حد نام سپاهان نبودیم. صنعتی ها در زمین خودشان بازی می کردند و طبیعی بود که بهتر باشند.


ویسی در ادامه افزود:  صنعت نفت آبادان در تمام نقاط زمین بهتر از ما بود و ما تبیه شدیم به خاطر اینکه عملکرد خوبی نداشتیم. آنها حقشان این بود که ببرند و این اتفاق رخ داد. به هر حال آن‌ها در زمین خودشان بازی می‌کردند و این موضوع طبیعی بود که بهتر از ما باشند.


او ادامه داد:  صنعت نفت خیلی خوب بود و جوانان این تیم استعداد خوبی دارند اما هنوز زود است تا قضاوت کنیم. امیدوارم در آینده موفق باشند.

 

سرمربی سپاهان تصریح کرد: ما امروز اصلا خوب کار نکردیم و در حد نام سپاهان نبودیم و در زمین بازی گیج بودیم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نتایج و بازی‌های صنعت نفت او را یاد استقلال خوزستان در فصل گذشته نمی‌اندازد، افزود: خیلی خوب هستند و با رشادت بازی کردند. توانایی‌هایشان را نشان دادند و امیدوارم همین روند را ادامه دهند اما هنوز خیلی زود است که بتوانیم پیش‌بینی کنیم چه اتفاقاتی در آینده می‌افتد.


ویسی در خصوص استفاده از دو مهاجم در ترکیب تیمش گفت: می‌خواستم به بازیکنانم شهامت پیروزی بدهم که با دو مهاجم کار کردیم.

 

ویسی در مورد اینکه آیا بازی‌های صنعت نفت را آنالیز کرده، گفت: روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم اما نتوانستیم استفاده کنیم.و بازی را واگذار کردیم.

دیدگاه‌ها