کد خبر : 1349315 | 23 مرداد 1395 ساعت 10:33 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

فصل سخت انصاری‌فرد در پانیونیوس

با اینکه کریم انصاری فرد فصل گذشته بهترین مهاجم پانیونیوس بود این فصل کار سختی را برای حضور در ترکیب ثابت این تیم خواهد داشت.

فصل سخت انصاری‌فرد در پانیونیوس

به گزارش "ورزش سه"، تا اکنون سه مهاجم جدید به ترکیب تیم اضافه شده و سرمربی جدید تیم پانیونیوس به دنبال جذب دیوید انگوگ مهاجم فرانسوی که سابقه 5 فصل حضور در پاری سن ژرمن و لیورپول را دارد نیز هست!


پیش تر محمد بن و اولایتان از المپیاکوس به عنوان عنوان بازیکنان قرضی به ترکیب تیم پانیونیوس ملحق شده بودند و از سویی قرارداد با فونداس مهاجم 21 ساله یونانی هم قطعی شده است.


بی شک کریم انصاری فرد گزینه اصلی حضور در ترکیب ثابت تیم پانیونیوس است به این دلیل که فصل گذشته عملکرد قابل تحسینی داشت اما با کوچکترین لغزش جای خود را به دیگر مهاجمان خواهد داد چون این فصل همان طور که اشاره شد ترافیک در خط حمله این تیم یونانی بالاست.


در فصل پیش رو ولادان میلویوویچ صربستانی به جای اوزونیدیس روی نیمکت  تیم پانیونیوس خواهد نشست. اوزونیدیس سرمربی فصل گذشته تیم پانیونویس علاقه خاصی به کریم انصاری فرد داشت و به دستور او بود که باشگاه در هفته های اخیر مسعود شجاعی را هم جذب کرد. اوزونیدیس به دلیل توهین به هواداران در یکی از جلسات تمرین تیم پانیونیوس و انتشار صحبت هایش در فضای مجازی و هم چنین مذاکرات پنهانی با باشگاه المپیاکوس از کار برکنار شد و به دنبال اخراج وی مدیر عامل باشگاه هم  سمت خود را از دست داد.


مارینوس اوزونیدس سرمربی اخراجی پانیونیوس گفته می خواهد در یک کنفرانس خبری از دلایل اخراج خود پرده بردارد. وی فعلا به گفتن همین جمله بسنده کرده که بی رحمانه اخراجش کردند و قصد دارد از باشگاه پانیونیوس شکایت کند.

دیدگاه‌ها