کد خبر : 1349821 | 24 مرداد 1395 ساعت 19:19 | 42.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرنگی همچنان پر امید است

سوریان و عبدولی چه قدر شانس طلا داشتند؟

اگر چه دو نماینده کشتی فرنگی ایران در دور اول رقابت های خود در ریو متحمل شکست های تلخی شدند اما پیش از آغاز تورنمنت هیچ یک از این دو کشتی گیر شانس اصلی کسب طلا نبودند.

سوریان و عبدولی چه قدر شانس طلا داشتند؟

به گزارش "ورزش سه"، شکست حمید سوریان و سعید عبدولی در روز اول فرنگی‌کاران ایرانی در المپیک ریو برای همه شوک‌آور و تلخ بود. دو مدال طلای پی در پی کیانوش رستمی و سهراب مرادی دلیلی شده بود تا امروز ایرانی‌ها با امید زیادی پای کشتی این دو فرنگی‌کار بنشیند.


پیگیران ورزشکاران المپیکی به دنبال ادامه روند مدال‌آوری‌های ایرانی‌ها در ریو بودند اما این دو شکست شرایط را متفاوت با 48 ساعت اخیر کرد. با این حال قبل از شروع المپیک هم حمید سوریان و سعید عبدولی امیدهای اصلی طلای فرنگی‌کاران در ریو محسوب نمی‌شدند چراکه نمایش نه چندان امیدوارکننده سوریان در رقابت‌های انتخابی این پیش‌بینی را محتمل کرده بود که شاید او با توجه به کیلوهایی که در ریو کم خواهد کرد نمایشی نزدیک به همان بازی‌های پیش از المپیک داشته باشد.


سعید عبدولی هم از کشتی‌گیران با کیفیت فرنگی ایران محسوب می‌شود اما طبق پیش‌بینی‌ها امید نوروزی و قاسم رضایی امیدهای اصلی طلای ایران در المپیک ریو محسوب می‌شوند.


با این حال شکست در دیدار اول و به انتظار حضور در جدول بازنده‌ها برای همه ناراحت‌کننده بود به خصوص که حمید سوریان بعد از یک سال سخت، برای وداع با تشک کشتی احتیاج به درخشش در این رقابت ها داشت. او اما به سنت شکست قهرمانان المپیکی ایران در کشتی دچار شد و شاید مثل علیرضا دبیر در اولین کشتی باختی آزار دهنده را پذیرفت. البته او هنوز شانس حضور در گروع شانس مجدد را دارد.

دیدگاه‌ها