کد خبر : 1349879 | 24 مرداد 1395 ساعت 22:32 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

لالانا: بازی کردن در برابر آرسنال آسان نیست

آدام لالانا، یکی از گلزنان لیورپول در پیروزی بزرگ 3-4 این تیم در برابر آرسنال، معتقد است که بازی کردن در برابر آرسنال هرگز آسان نیست.

لالانا: بازی کردن در برابر آرسنال آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در ابتدای نیمه دوم با نتیجه 1-4 از حریف پیش افتاد اما با دریافت 2 گل، در آستانه از دست دادن پیروزی قرار گرفت.

 

لالانا گفت: "بازی زیبا و هیجان انگیزی بود. شاید نتیجه خیلی خوبی نبود و ما خیلی درخشان لیگ را آغاز نکریم، اما باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که آرسنال تیم بسیار بزرگی است و بازی کردن در مقابل آنها دشوار است.

 

 

1134799

 

 

کلوپ چند کلمه ای در بین دو نیمه با ما صحبت کرد و ما نمایش بسیار درخشانی در ابتدای نیمه دوم ارائه دادیم و 3 گل زدیم. البته در انتهای بازی تحت فشار زیادی قرار گرفتیم.

 

برای کسب موفقیت در ادامه فصل، ما باید در فاز دفاعی منظم تر عمل کنیم. در ابتدای نیمه دوم 3 گل زدیم اما به آنها اجازه دادیم به بازی بازگردند و در آستانه کسب تساوی قرار بگیرند.

 

ده دقیقه انتهایی بازی بسیار دشوار بود اما خوشحالم که در نهایت موفق به پیروزی شدیم. این نتیجه باعث طلوع باور بزرگی در ما شد. ما بازیکنان خوبی روی نیمکت داریم. در اروپا بازی نمی کنیم و با انجام تنها یک بازی در طول فصل، امیدوارم نتایج خوبی تا پایان سال کسب کنیم".

دیدگاه‌ها