کد خبر : 1349884 | 24 مرداد 1395 ساعت 22:55 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: باید در کارهای دفاعی بهتر شویم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از پیروزی 4-3 تیمش مقابل آرسنال، تایید کرد که تحت تاثیر نمایش هجومی تیمش قرار گرفته اما به بازیکنانش هشدار داد که باید در دیدارهای بعدی، در کارهای دفاعی بهتر عمل کنند.

کلوپ: باید در کارهای دفاعی بهتر شویم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار پرگل، ابتدا آرسنال با گل تئو والکات پیش افتاد اما دو گل از فیلیپ کوتینیو و گل های آدام لالانا و سادیو مانه، باعث شد قرمزها 4-1 پیش بیفتد. در ادامه آرسنال دو بار دیگر توسط الکس اکسلید چمبرلین و کالوم چمبرز به گل رسید اما سه امتیاز بازی نصیب لیورپول شد.


کلوپ به خبرنگاران گفت:" با توجه به نمایش دو تیم در 90 دقیقه، ما شایسته پیروزی بودیم. پیروزی در لندن مقابل آرسنال همیشه دشوار است."

 

1134810


او در پاسخ به این سوال که کدام جنبه بازی تیمش او را به ادامه فصل امیدوار می کند، گفت:" ماندن در بازی. هوا گرم بود و بازی اول هم بود. وقتی 30 دقیقه از بازی سپری شد و آرسنال 1-0 پیش بود، به نظر می رسید روز لیورپول نیست. اما ما گل مساوی را زدیم که خیلی خیلی مهم بود. و البته نحوه دفاع مان در 10 دقیقه پایانی بازی.


ما همیشه می توانیم گل بزنیم اما باید بهتر دفاع کنیم و این کاری است که باید انجام بدهیم. می دانیم اگر بهتر دفاع کنیم، یک تهدید برای حریف هستیم و این اتفاق خوبی است."

دیدگاه‌ها