کد خبر : 1349890 | 24 مرداد 1395 ساعت 23:16 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: من همیشه تحت فشار هستم

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، معتقد است که تیمش به دلیل کم تجربگی در کارهای دفاعی، در این دیدار امروز مقابل لیورپول شکست خورد.

ونگر: من همیشه تحت فشار هستم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان ونگر با گل تئو والکات پیش افتادند اما 4 گل پیاپی از لیورپول، توپچی ها را شوکه کرد و حتی دو گلی که کالوم چمبرز و الکس کسلید چمبرلین به ثمر رساندند، نتوانست مانع از شکست آنها شود.

 

در غیاب چند مدافع اصلی تیم از جمله پرمرتساکر و لورن کوشیلنی، ونگر مجبور شد از کالوم چمبرز و هولدینگ در مرکز خط دفاعی استفاده کند و همین موضوع را عامل شکست تیمش می داند.

او به خبرنگاران گفت:" ما در خط دفاعی فاقد تجربه بودیم و از نظر فیزیکی کم آوردیم. لیورپول خوب کار کرد و ما در 15 دقیقه کاملا شوکه شدیم. ما بعضی از بازیکنان مانند آرون رمزی را با عجله برای این دیدار آماده کردیم. غیرممکن است که یک بازیکن از یورو برگردد و آماده باشد.

 

1134812

 

بله، ما نیاز داریم که چند بازیکن مان برگردد و البته بارها گفتم که ما به سختی در تلاش هستیم تا یکی دو بازیکن جدید به خدمت بگیریم. همیشه باید عجله کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده است اما منظور شما از عجله را نمی دانم زیرا باید بازیکنی که می خرید باکیفیت و مورد نیازمان باشد.

 

ما باید این بازی را آنالیز کنیم اما نباید بترسیم. من همیشه تحت فشار هستم زیرا می خواهم در هر دیدار به پیروزی برسم. این بخشی از بازی است."

 

 

دیدگاه‌ها