کد خبر : 1349980 | 25 مرداد 1395 ساعت 09:06 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی چلسی - وستهام

دو تیم چلسی و وستهام، امشب در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی چلسی - وستهام

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته کار خود در لیگ برتر را با دیداری سخت مقابل چکش‌ها آغاز خواهد کرد. چلسی در تابستان کادر فنی خود را تغییر داد و آنتونیو کونته جانشین نهایی مورینیو پس از حضور کوتاه مدت گاس هیدینک شد. کونته سعی کرده که کمترین تغییرات را در ترکیب تیمش ایجاد کند تا ثبات حفظ شده و بتواند سریع تر به نتایج مطلوبش دست پیدا کند.

 

آبی ها فصل گذشته بسیار ضعیف کار کردند و در حالی که مدافع عنوان قهرمانی بودند،  فصل را در رده ی دهم به پایان رساندند. حال وظیفه سنگینی روی دوش کونته است تا شرایط را بهتر کرده و بازیکنان را بار دیگر به اوج برگرداند. چلسی در نقل و انتقالات تا به اینجا، ان گولو کانته، ستاره فصل گذشته لسترسیتی و بهترین هافبک لیگ برتر در فصل گذشته را جذب کرده که مسلما بهترین خرید فصل آنها خواهد بود و انتظار می‌رود در خط میانی این تیم درخشان ظاهر شود.

 

همچنین باتشوایی، مهاجم بلژیکی مارسی نیز در تابستان راهی چلسی شد تا جانشین فالکائو شده و در کنار کاستا در خط حمله این تیم حضور داشته باشد.

 

1134900

 


از سوی دیگر وستهام که فصل گذشته نسبتا خوب کار کرده بود، این فصل نیز امیدوار است بتواند با اتکا به روند خوب فصل پیش نتایج خوبی بگیرد. امید اول این تیم دیمیتری پایت،‌ هافبک فرانسوی است که با وجود پیشنهادات متعدد، در نهایت انتخاب کرد که در وستهام بماند. 

چکش ها تا به اینجای کار خرید های مهمی انجام داده اند که مهم ترین آن، آندره آیو، ستاره فصل گذشته سوانسی بود که با 24.1 میلیون پوند به جمع شاگردان بیلیچ پیوست. همچنین سفیان فغولی نیز به عنوان بازیکن آزاد از والنسیا جدا شد و به وستهام پیوست.  5 تقابل اخیر دو تیم با 2 پیروزی برای چلسی، 2 تساوی و 1 پیروزی برای وستهام به پایان رسیده است.

 

ترکیب احتمالی:

 

1134899

دیدگاه‌ها