کد خبر : 1350091 | 25 مرداد 1395 ساعت 17:18 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه کاروان ایران در روز دهم المپیک

چشم به راه مدال در روز دهم ریو

رقابتهای روز دهم المپیک تابستانه برای کاروان ایران در سه رشته کشتی فرنگی، والیبال و وزنه برداری پیگیری خواهد شد.

چشم به راه مدال در روز دهم ریو

به گزارش "ورزش سه"، دهمین روز از المپیک ریو در حالی برگزار می شود که کاروان ایران در این روز چشم انتظار درخشش نمایندگان خود است. رقابت برای ورزشکاران کشورمان در این روز با کشتی فرنگی آغاز خواهد شد. کشتی گیران فرنگی کار کشورمان در اوزان 85 و 130 کیلوگرم رقابت های خود در مرحله مقدماتی را از ساعت 17:30 آغاز خواهند کرد.

 


حبیب الله اخلاقی؛ شانس مدال
 حبیب الله اخلاقی که یکی از امیدهای کاروان ایران برای کسب مدال در این روز به شمار می رود در اولین جدال خود به مصاف نماینده کشور سوئد خواهد رفت و در صورت پیروزی مقابل حریف خود باید به مصاف برنده سامان طهماسبی از آذربایجان و چاکوتادزه از روسیه برود که این دیدار می تواند یکی از فینال های زودرس این وزن باشد.

 

1135021

 

 


بشیر باباجانزاده؛ امیدوار به درخشش
بشیر باباجان زاده، کشتی گیر سنگین وزن کشورمان نیز قرعه آسانی ندارد. هر چند قرعه اولیه فرنگی کار کشورمان استراحت در دور اول است اما او در مرحله دوم با کشتی گیر چین مسابقه خواهد داد که در مسابقات آسیایی 2014 مشترکا با او سوم آسیا شده است. باباجان زاده در صورت شکست حریف سر سخت خود در مرحله بعد به احتمال زیاد با تینالیف قزاق کشتی خواهد گرفت که در 2015 قهرمان آسیا شده است.

 

1135022

 

 


پیروزی که مدال را نزدیک می کند
ساعت 22:30 اما تیم خوب والیبال ایران که صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کرده است برابر روسیه به میدان خواهد رفت. والیبالیستهای ایرانی هر چند نگرانی بابت صعود به مرحله بعد ندارند اما به خوبی می دانند در صورت پیروزی برابر روسیه و قرار گرفتن در رتبه ی سوم گروه B شانس بسیار زیادی برای حضور در جمع 4 تیم نهایی خواهند داشت.

 

1133658

 


علیرضا براری؛ امیدوار به معجزه
مسابقات وزنه برداری وزن 105 کیلوگرم آخرین مسابقه ای است که نمایندگان کشورمان در این روز در آن حضور دارند. علیرضا براری ورزشکار شایسته کشورمان که در این وزن حضور دارد، هر چند برای کسب مدال شانس زیادی ندارد اما از ساعت 2:30 بامداد رقابت خود را در این وزن آغاز خواهد کرد.

 

 

1135020

 

دیدگاه‌ها