کد خبر : 1351313 | 29 مرداد 1395 ساعت 15:43 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با بتیس عنوان شد

راز سلطه چندساله بارسا در لالیگا از نگاه انریکه

بارسلونا در 8 فصل اخیر 6 بار موفق به کسب عنوان قهرمانی لالیگا شده و تنها در سال های 2012 و 2014 قهرمانی را به رئال و اتلتیکو واگذار کرده است.

راز سلطه چندساله بارسا در لالیگا از نگاه انریکه

به گزارش "ورزش سه"، بارسا فردا در نوکمپ به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لالیگا، اولین بازی فصل جدید را مقابل بتیس برگزار خواهد.

 

 

1136134

 

 

لوئیس انریکه در مورد وضعیت بارسلونا در آستانه این بازی گفت:" شکی نیست که مدافع عنوان قهرمانی بودن، شرایط ما را کمی از تیم های دیگر بهتر خواهد کرد. خودمان را مثل هر سال آماده کرده ایم و برنامه هایمان هیچ تغییری نکرده است.

می دانیم که اگر روند همیشگی را طی کنیم، شانس بالایی برای قهرمانی خواهیم داشت و این محرک بزرگی برای ما محسوب می شود. بتیس مربی خود را تغییر داده و بازیکنان جدید زیادی در ترکیب این تیم حضور دارند. مطمئنم که بازی ساده ای در پیش نخواهیم داشت."

 

راز سلطه بارسلونا بر لالیگا:" بخاطر بازیکنان و فلسفه باشگاه است که در چند سال اخیر، قهرمانی های زیادی در لالیگا کسب کرده ایم. مردم وقتی تلویزیون را روشن می کنند تا بازی بارسا را تماشا کنند، می دانند که چه چیزی در انتظارشان است. بارسلونا هجومی بازی می کند و توپ و میدان را از حریفش می گیرد. اینها راز موفقیت ما هستند."

دیدگاه‌ها