کد خبر : 1351592 | 30 مرداد 1395 ساعت 01:08 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل بایرن مونیخ در جام حذفی

بایرن مونیخ با پیروزی 5-0 مقابل تیم کوچک کارل زایس ینا، به دور بعد رقابت های جام حذفی آلمان صعود کرد.

پیروزی پرگل بایرن مونیخ در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند.

تنها سه دقیقه از بازی سپری شده بود که روبرت لواندوفسکی گل اول بازی را برای بایرنی ها به ثمر رساند. ابتدا پاس فرانک ریبری در محوطه جریمه به مهاجم لهستانی رسید اما ضربه او راهی به چهارچوب پیدا نکرد. ولی بعد از اینکه توماس مولر یک تاثیر کوچک روی توپ گذاشت، لواندوفسکی ضربه دومش را وارد دروازه کرد و بایرن 1-0 پیش افتاد.

برتری بایرن با ایجاد چند موقعیت خطرناک دیگر همراه بود تا اینکه در دقیقه 34، لواندوفسکی خودو تیمش را دو گله کرد. روی اشتباه مدافع حریف بود که مهاجم گلزن بایرن صاحب موقعیت شد و دروازه را بار دیگر باز کرد.

9 دقیقه بعد، هت تریک لواندوفسکی تکمیل شد. این بار هم ریبری در متن حرکت بود و با یک پاس خوب، برای لواندوفسکی موقعیت ایجاد کرد و او هم به راحتی گل سوم را به ثمر رساند.  نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

 

1136454

 

 

در نیمه دوم از فشار حملات بایرنی ها کاسته شد اما این تیم همچنان تیم برتر میدان بود و سرانجام در دقیقه 72 به گل چهارم رسید. روی یک حرکت هماهنگ از بایرنی ها، پاس لواندوفسکی به ویدال رسید و او هم کار را تمام کرد.

5 دقیقه بعد نوبت متس هوملس بود که برای بایرن گلزنی کند.. روی ارسال کرنر کیمیچ بود مدافع جدید باواریایی ها با ضربه سری قدرتمندانه، حساب کار را 5-0 کرد. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بایرن با همان نتیجه به پایان رسید.

 

 

دیدگاه‌ها