کد خبر : 1352043 | 31 مرداد 1395 ساعت 17:43 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

حمله نهایی بارسلونا برای جذب مهاجم والنسیا

باشگاه بارسلونا قصد دارد تا پیش از یکشنبه، کار انتقال پاکو آلکاسر، مهاجم والنسیا را نهایی کند.

حمله نهایی بارسلونا برای جذب مهاجم والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که موندودپورتیوو فاش ساخت که بارسلونا برای جذب پاکو آلکاسر، مهاجم 23 ساله والنسیا در حال مذاکره است و همه چیز خوب پیش می رود. این منبع تایید کرد که در ضیافت ناهار بین پیتر لیم، مالک والنسیا و جوزپ ماریا بارتموئو، رئیس باشگاه بارسلونا در یکی از رستوران های شهر بارسلون، بحث انتقال آلکاسر به بارسا مطرح شده و مورد موافقت نیز قرار گرفته اما با لو رفتن این ملاقات، باشگاه والنسیا برای مقابله با انتقادات شدید هواداران ترجیح داد عقب نشینی کند. 

 

 

1136990

 

 

لای هون، مدیر باشگاه در حضور هواداران والنسیا تاکید کرد که آلکاسر به بارسلونا نخواهد رفت اما مشکل اینجاست که باشگاه والنسیا برای رعایت فیرپلی مالی مجبور است یک یا دو بازیکن خود را به تیمی دیگر منتقل کند و پیشنهاد 30 میلیون یورویی بارسا بعلاوه منیر و سامپر، بسیار جذاب و وسوسه انگیز است. آلکاسر که میان هواداران والنسیا بسیار محبوب است، هنوز حاضر نشده نسبت به این اتفاقات اظهارنظر کند.

 

موندودپورتیوو امروز گزارش داد که مدیران بارسلونا قصد دارند حمله نهایی برای جذب آلکاسر را انجام دهند و کار این انتقال را تا روز یکشنبه و پیش از بازی با بیلبائو تمام کنند. به ادعای همین منبع، در صورت اصرار والنسیا به حفظ آلکاسر، منیر الحدادی در بارسلونا ماندگار خواهد شد و پرونده جذب مهاجم جدید نیز بسته می شود.

دیدگاه‌ها