کد خبر : 1352163 | 01 شهریور 1395 ساعت 01:11 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

شکست اینترمیلان در خانه کیه وو

اینتر در اولین دیدارش در رقابت های فصل جدید سری A، در خانه کیه وو با نتیجه 2-0 مغلوب شد.

شکست اینترمیلان در خانه کیه وو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرانک دی بوئر که به خانه کیه وو رفته بودند، نمایش چندان درخشانی نداشتند و در نهایت بازی را به حریف باانگیزه شان واگذار کردند.

 

اینتری ها بازی را بهتر آغاز کردند اما بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، تیم میزبان توپ و میدان را در اختیار گرفت و می توانست در دقیقه 5 به گل اول برسد ولی حضور به موقع مدافعان نرآتزوری، مانع گلزنی آنها شد.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و دو تیم چند موقعیت نصفه و نیمه برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم با حملات سریع کیه وو آغاز شد و این تیم خیلی زود و در دقیقه 49 به گل رسید. روی یک حرکت از سمت راست و پاس رو به عقب فابریتسیو کاچیاتوره، والتر بیرسا در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و بعد از یک تو سر توپ عالی که دو مدافع اینتر را فریب داد، توپ را به گوشه دروازه هاندانوویچ فرستاد.

 

1137115

 

 

بعد از این گل اینتری ها بازی را در دست گرفتند و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند.

 

در حالی که شاگردان دی بوئر سخت به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند، این کیه وو بود که در دقیقه 81، توسط والتر بیرسا به گل دوم رسید. روی یک ارسال، میراندا توپ را دفع کرد اما توپ برگشتی به بیرسا رسید و او هم با یک شلیک تماشایی، دروازه هاندانوویچ را برای بار دوم باز کرد.

 

تلاش بازیکنان نرآتزوری برای جبران گل های خورده ثمری نداشت و کیه وو از اولین بازی فصل به سه امتیاز رسید.

دیدگاه‌ها