کد خبر : 1352715 | 03 شهریور 1395 ساعت 16:39 | 14.2K بازدید | 1 دیدگاه

تقدیر رحیمی از توجه و عنایت مقام معظم رهبری

سرپرست کاروان ورزشی امام رضا در بیانیه تشکرآمیز خود از مقام معظم رعبری گفت: بیانات ارزشمند جناب عالی، در پیام ارزشمندتان شور و شوق تحول آفرینی را در بین مدیران، مربیان و ورزشکاران ایران اسلامی افزون کرد.

تقدیر رحیمی از توجه و عنایت مقام معظم رهبری

به گزارش "ورزش سه" اصغر رحیمی سرپرست کاروان ورزشی امام رضا(ع) در پیامی از رهبر معظم انقلاب اسلامی بابت صدور پیام ارزشمند و تاریخی ایشان خطاب به اعضای کاروان ورزشی حضرت امام رضا (ع) تشکر کرد.

 

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی

 

سلام علیکم

 

خداوند بزرگ را شاکریم که برگی دیگر بر افتخارات جامعه ورزش کشور افزوده شد و «پیام امید بخش و سرشار از مهر و محبت»  توسط آن رهبر فرزانه و فرهیخته برای کاروان ورزشی امام رضا (ع) صادر گردید.

 

حضور فرهنگی و ارزشمند کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در میدان بزرگ المپیک ٢٠١٦ بواسطه برنامه ریزی بلند مدت مجموعه ورزش و پیاده سازی برنامه ای مدون و اجرایی طی یکسال گذشته بود که خوشبختانه با اجرای تمامی موارد توانستیم به بالاترین تعداد سهمیه و همچنین موفقیتهای ارزشمندی همچون اولین مدال المپیکی بانوان دست یابیم.

 

خوشبختانه بیانات ارزشمند جناب عالی، در پیام ارزشمندتان شور و شوق تحول آفرینی را در بین مدیران، مربیان و ورزشکاران ایران اسلامی افزون کرد و افق های تازه ای  برای دست یابی به موفقیتهای بزرگتر در دیگر میادین همطراز با جایگاه بزرگ جمهوری اسلامی به وجود آورد.

 

اینجانب بعنوان سرپرست کاروان ورزشی امام رضا(ع)  به نمایندگی از تک تک اعضای کاروان، تشکر و سپاس خویش را تقدیم آن رهبر عزیز و فرزانه کرده و از خداوند متعال، سلامت و استمرار رهبری خردمندانه حضرت عالی را مسئلت دارد.

 

دیدگاه‌ها