کد خبر : 1354465 | 11 شهریور 1395 ساعت 13:16 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

‎ مشکلات فراوان خبرنگاران در انزلی (عکس)

‎در آستانه بازی های هفته پنجم لیگ دسته اول فرتبال ایران و حضور ملوان به عنوان یکی از مدعیان اصلی، هنوز خبرنگاران از مصائب فراوانی در ورزشگاه تختی انزلی رنج می برند.

به گزارش " ورزش سه"، یکی از تیم های پرطرفدار در شمال کشور بدون شک تیم ملوان بندرانزلی است و در این میان اطلاع رسانی دقیق و صحیح یکی از امور مهم در امر خبر رسانی محسوب می شود اما وجود افراد متفرقه با نام خبرنگار ان و عکاسان معضلات بسیار زیادی را برای خبرنگاران و عکاسان در انزلی به وجود آورده است.


‎در بازی های مختلف ملوان حتی در لیگ1 بیشتر از 30 نفر به عنوان عکاس در حاشیه زمین مشغول به عکاسی هستند و این در حالی است که نیمی از آنها دارای مجوز های لازم برای ورود به ورزشگاه نیستند و حتی دارای رسانه  مشخصی نیستند.

 

1139472


‎این موارد در حالی اتفاق می افتد که در  جایگاه خبرنگاران ورزشگاه تختی انزلی با کمترین نظافت در 2 سال اخیر روبرو شده است و ورود عوامل متفرقه به جایگاه خبرنگاران یکی از مشکلات اساسی این قشر از جامعه خبری است.

 

1139474

 

1139473


‎راههای منتهی به جایگاه خبرنگاران نیز از بین تماشاگران تیم ملوان بندر انزلی عبور میکند و راههای دیگر جایگاه خبرنگاران نیز توسط عوامل هیات فوتبال انزلی بسته است تا خبرنگاران ناچار شوند پس از طی یک راه طاقت فرسا به جایگاه خبرنگاران برسند. در کنفرانس خبری و میکسدزون ورزشگاه نیز  بی نظمی شدید وجود دارد و ورود عوامل غیر مرتبط و طرح سوالات بی ربط باعث تحریک مربیان و عوامل تیم ملوان و حریفان این تیم می شود. همانند سال گذشته در انتهای بازی پرسپولیس برابر ملوان ورود عوامل غیرخبری و ایراد سوال های غیرمرتبط این افراد باعث ایجاد حاشیه های مختلف شد. این حاشیه های بی پایه و اساس منجر به عدم مصاحبه برخی از بازیکنان و عوامل دو تیم شد.

 

1139475


‎در بازی هفته گذشته ملوان در برابر سپیدرود نیز عده ای بدون داشتن کارت رسانه و فقط به صرف داشتن کاور عکاسان در حاشیه زمین بازی حضور داشتند و این افراد اقدام به تحریک تماشاگران و برهم زدن تمرکز بازیکنان دو تیم کردند.


‎بدون شک رسیدگی به مشکلات جامعه خبری در انزلی می تواند این قشر را در امر اجرای صحیح وظیفه محوله یاری نماید.

دیدگاه‌ها