کد خبر : 1355071 | 13 شهریور 1395 ساعت 19:03 | 46.2K بازدید | 0 دیدگاه

گل گوچی، بارسلونایی بود

گل اول تیم می ایران روی پرس عالی سه مهاجم تیم ملی ایران در آن صحنه و اشتباه مرگبار امین لکونته به ثمر رسید.

گل گوچی، بارسلونایی بود

به گزارش "ورزش‌سه"، در تیم های بزرگ دنیا پرس کردن از همان جلو در دستور کار قرار می گیرد، تیم هایی چون بارسلونا و بایرن مونیخ این کار را به خوب یانجام می دهند و تعدادی زیادی از گل های تیمشان را روی این فشار آوردن از جلو و اشتباهات مدافعین و دروازه بان ها انجام داده اند.

 


موضوعی که کارلوس کی روش روی آن به شدت تاکید داشته است و این فشار آوردن در بازی اول تیم ملی در راه جام جهانی روسیه به کار تیم ملی ایران آمد.

 


گل تیم ملی ایران در دقیقه 3+90 برابر قطر اولین عامل برد بود. پرس کردن سه مهاجم تیم ملی قوچان نژاد، انصاری فرد و جهانبخش باعث شد تا محمد کاسورلا توپ را به دروازه بان تیمشان امین لکونته پاس بدهد، بعد از این پاس قوچان نژاد این پرس را ادامه داد تا این که لکونته تحت تاثیر جو ورزشگاه توپ را بسیار بد دور کند و به طور اتفاقی به انصاری فرد برساند، احمد یاسر در ادامه توپ انصاری فرد را قطع کرد و بازهم اتفاقی توپ به مهاجم گریز پای ایران قوچان نژاد رسید تا گوچی  با یک ضربه دقیق دروازه لکونته را باز کند، گلی که می توان ان را بارسایی خواند.

 

 

 


این اشتباه مهیب از سوی دروازه بان قطری ها می تواند او را از ترکیب اصلی عنابی ها برای دیدار با ازبکستان دور کند. باید منتظر ماند و دید که این اشتباه مهیب از سوی لکونته باعث بیرون رفتنش از دروازه قطری ها می شود یا خیر.

 


البته این نشان می دهد که بازیکنان ایرانی روی این پرس ها می توانند بیش تر موقعیت کسب کنند و به موفقیت برسند.

دیدگاه‌ها