کد خبر : 1356272 | 18 شهریور 1395 ساعت 15:41 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

دست‌نشان: امیدوارم دل مردم آبادان را شاد کنیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به وقفه یک ماه ما یک بازی سختی داریم.

دست‌نشان: امیدوارم دل مردم آبادان را شاد کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، نادر دست‌نشان در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران گفت: با توجه به وقفه یک ماه ما یک بازی سختی داریم.

 

 

وی ادامه  داد: تیم نفت تیم بزرگی است من خودم نفت تهران را به لیگ برتر آوردم و خوشحالم که این تیم حتی به آسیا هم راه پیدا کرد فوتبال پویایی را نشان داد و اکنون با توجه به حضور مربی بزرگی مثل علی دایی که افتخار همه ما ایرانی‌هاست، وضعیت بهتری دارد. تیم نفت آبادان هم تیم جوان و با انگیزه‌ای است و فردا تلاش می‌کنیم که با ارائه بازی خوب دل مردم آبادان را بدست آوریم.

 

 

وی درمورد صحبت‌های علی بداوی در برنامه 90 گفت: من برنامه 90 را به طور کامل ندیدیم عادل خان سوژه‌های خوبی و برنامه‌های خوبی دارد و برخی بازیکنان و مربیان سوژه‌های خوبی بدست او می‌دهند. بداوی بعد از سال‌ها که بازیگری‌‌اش را کنار گذاشته، همیشه صحبت‌هایش در محافل فوتبالی بوده است. برای من جالب بود که در برنامه 90 چه حرف‌هایی زده است اما نقطه‌نظرش را گفته هرچند در پایان حرف‌هایش هم از حسن هوری عذرخواهی کرد. برایم جالب است که او 15 دقیقه بعد از صحبت‌هایش عذرخواهی می‌کند. بداوی حتی عرق خوزستانی خود را هم نشان نداد و پیش‌بینی کرد که ما به نفت تهران می‌بازیم. به هر حال او نظراتش را گفته و من صحبتی در این مورد ندارم.

 

 

دست‌نشان درمورد عملکرد تیم ملی گفت: تیم ملی باید را در دو بخش مورد بررسی قرار دهیم یک فاز فنی و یک فاز امتیازی از نظر امتیازی همه از تیم ملی راضی هستیم. یک برد و یک مساوی بدست آورده اما از نظر فنی فکر نمی‌کنم خود کی‌روش و همکارانش از تیم ملی رضایت کامل داشته باشند. کی‌روش مربی بزرگی است و تیم ملی هم بیشترین لژیونرهای اروپایی را دارد. انتظارمان این است که تیم ملی از نظر فنی هم بالا باشد و در مسایل فنی هم همانطور که نظر خود کی‌روش است و مربی بزرگی است شرایط خوبی از تیم ملی ببینیم و با خیال راحت‌تر بازی‌های تیم ملی را دنبال کنیم. بازی با چین هم از نظر مردم و کارشناسان تیم ملی خیلی هماهنگ نبود امیدوارم در آینده بهتر شویم.

 

 

وی درمورد اینکه از بازی‌های تدارکاتی تیمش رضایت دارد یا خیر گفت: ما برنامه‌هایی برای تعطیلی نیم‌فصل داشتیم اما به اینکه شرایط مالی مناسبی نبود مجبور شدیم برنامه‌هایمان را تغییر دهیم و بازی‌های با کیفیت فنی بالاتری را نداشته باشیم. مدیریت باشگاه در تلاش بود تا امکانات را مهیا کند ما با سه تیم لیگ دسته دویی و یک تیم دیگر بازی کردیم. ما تحت فشار و سماجت تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر قرار گرفتیم از لحاظ تاکتیکی هم توانستیم کارهای خوبی انجام دهیم. مهم آن بود که تیم را در شرایط مسابقه نگه داریم. امیدوارم فردا هم بازی خوبی انجام بدهیم.

 

 

سرمربی نفت آبادان درمورد این که چرا باشگاه نفت آبادان شرایط بد مالی دارد و آیا این تیم دولتی است یا خصوصی، گفت: من نمی‌دانم و از ساختار مدیریتی باشگاه آگاهی ندارم. در این موضوع هم دوست ندارم که حرفی بزنم تا فردا مورد سوال قرار نگیرم. اما چشم مردم آبادان به این تیم است. من 8 ماه است که در آبادان زندگی می‌کنم. زندگی در این شهر خیلی سخت است چه برسد به کار کردن. فقط باید عاشق بود که در این شرایط زندگی و کار کرد. امیدوارم اتفاق خوبی برای باشگاه نفت آبادان بیفتد. من زمانی که در شمال هم بودم خودم از علاقه‌مندان تیم فوتبال آبادان بودم و سبک و سیاق تشویق تماشاگران این تیم و تکنیک زیبای بازیکنانش را دوست دارم. نفت آبادان لیاقت بالایی دارد و ا میدوارم به لیاقتش هم برسد.

دیدگاه‌ها