کد خبر : 1356844 | 20 شهریور 1395 ساعت 18:45 | 111.2K بازدید | 0 دیدگاه

CR7 با گلزنی برگشت

بازگشت باشکوه رونالدو به میادین(عکس)

تنها 6 دقیقه برای کریستیانو رونالدو کافی بود تا بازگشتش به میادین را با گل جشن بگیرد.

بازگشت باشکوه رونالدو به میادین(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو که پس از مصدومیت در فینال یورو 2016 دو ماه از میادین به دور بود، دقیقه 6 بازی موفق شد روی پاس گرت بیل دروازه اوساسونا را در برنابئو باز کرده و کهکشانی ها را پیش بیندازد. این گل 152 رونالدو در یکصد و بیست و دومین بازی لالیگائی اش برای رئال در برنابئو بود.

کمی بعد رونالدو تاثیر خود را روی گل دوم رئال گذاشت. حرکت زیبای او در کنار زمین و سانتر او داخل محوطه جریمه بود که در نهایت منجر به شوت فوق العاده دانیلو و به ثبت رسیدن گل دوم کهکشانی ها شد.

 

1141854

 

رونالدو البته با وجود زدن یک گل و تاثیر مستقیم روی گل دیگر رئال، هنوز با روزهای اوج خود فاصله داشت و این مساله با توجه به دوری دو ماهه او از میادین کاملا طبیعی به نظر می رسد. گل های دیگر رئال را راموس، په په و مودریچ به ثمر رساندند و رونالدو طبق قراری که پیش از این زیدان با وی گذاشته شده بود، دقیقه 65 جای خود را به بنزما داد.

 

1141853

 

رونالدو هنگام خروج از زمین به شدت از سوی هواداران رئال تشویق شد تا یک روز خاطره انگیز برای وی به ثبت برسد. با خروج رونالدو، رئال دو گل خورد و دیگر گلی به ثمر نرساند هرچند که بنزما دو بار می توانست رئال را به گل های ششم و هفتم برساند اما ضربات او به تیر برخورد کردند.

 

1141859

 

فوق ستاره پرتغالی که به احتمال فراوان امسال توپ طلای چهارم خود را تصاحب خواهد کرد، با این شروع درخشان، نوید یک رقابت هیجان انگیز دیگر با مسی را داد. رقابتی که تا پایان فصل ادامه خواهد داشت و باید ببینیم که در نهایت دستاورد کدام یک بهتر از دیگری خواهد بود.

دیدگاه‌ها