کد خبر : 1356933 | 20 شهریور 1395 ساعت 21:30 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: از دیدن رونالدو در زمین لذت بردم

رئال مادرید در شب بازگشت رونالدو به میادین با نتیجه 5-2 بر اوساسونا پیروز شد و جالب اینکه اولین گل بازی را نیز رونالدو به ثمر رساند.

زیدان: از دیدن رونالدو در زمین لذت بردم

به گزارش "ورزش سه"، رئال با این پیروزی 9 امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد.

 

 

1141853

 

 

زیدان در نشست خبری پس از بازی در مورد رونالدو و تعویض شدنش در دقیقه 65 گفت:" هیچ قراری با او در این زمینه نگذاشته بودم. از دیدن کریستیانو در زمین لذت بردم و همیشه دوست دارم او را با خود داشته باشم.

کریستیانو امروز تقریبا یک ساعت بازی کرد و خواهیم دید که در بازی روز چهارشنبه برابر اسپورتینگ لیسبون چه مقدار در زمین خواهد بود. 7 بازی در 21 روز برای هر تیمی دشوار است و همه بازیکنانم را آماده می خواهم."

 

 

1141906

 

 

تشویق شدن مودریچ از سوی هواداران:" همه می دانیم که لوکا چه بازیکن ارزشمندی است. هواداران نه فقط به خاطر بازی خوب امروزش که به خاطر تمام نمایش های خوبش از زمانی که به رئال پیوسته از او تقدیر کردند. بازی او همه را به وجد می آورد."

 

گل های زیاد روی ضربات ارسالی(دو گل رئال بدین طریق به ثمر رسید.):" روی این روش کار کرده ایم چون بازیکنان سرزن خوبی در تیم داریم. این یک روش مهم و خوب برای گلزنی است با این حال سوای شیوه گلزنی هایمان، برایم پیروزی و کسب سه امتیاز مهم بود که بدان دست یافتیم."

 

بنزما:" کریم امشب خوب بود. او پشت موراتا بازی می کرد و تقریبا بازی او ریتم مناسبی داشت. از شرایط کریم راضی هستم و معتقدم که برای بازی روز چهارشنبه کاملا آماده است."

دیدگاه‌ها