کد خبر : 1357056 | 21 شهریور 1395 ساعت 11:09 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

فتاحی: مسئولان تبریزی به قولشان عمل نکردند

ورود کمیته انضباطی و اخلاق به اتفاقات تبریز

ناظر بازی تراکتورسازی و پرسپولیس اعلام کرد همه اتفاقات بازی دیروز را به صورت کامل به کمیته انضباطی و اخلاق گزارش می کند.

ورود کمیته انضباطی و اخلاق به اتفاقات تبریز

به گزارش "ورزش‌سه"، سعید فتاحی درباره درگیری‌های ایجادشده در پایان دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس این‌طور توضیح می‌دهد: درگیری‌ها میان خبرنگاران و برخی لیدرهای تیم تراکتورسازی رخ داد. برخلاف مسائل مطرح‌شده، هیچ اتفاقی برای من رخ نداد و در فیلم‌ها مشخص است که من افراد را از هم جدا می‌کنم. بااین‌حال گزارش خود را کامل آماده می‌کنم و امروز به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق می‌فرستم.


او درباره نبود امنیت در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی بیان می‌کند: ما حدوداً 3 ماه است درگیر ورزشگاه یادگار امام(ره) هستیم. بارها به تبریز سفر کردیم. بابت بازی ماشین‌سازی نگرانی داشتیم که خوشبختانه مشکلی پیش نیامد؛ اما بارها نامه‌نگاری کردیم که در بازی با پرسپولیس اتفاقات عجیبی ممکن است رخ بدهد که کسی توجه نکرد. متأسفانه مسئولان قول داده بودند چمن یادگار آماده شود اما نشد. با توجه به تعطیلات ما چاره دیگری جز برگزاری بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی نداشتیم.


ناظر بازی تراکتور و پرسپولیس در ادامه می‌گوید: جا دارد از هواداران تراکتورسازی و پرسپولیس تشکر کنم که در طول بازی همکاری کردند. البته تعداد اندکی بودند که چند بار بطری آب به داخل زمین پرتاب کردند. ضمن اینکه سنگ کوچکی نیز به سر دروازه‌بان دوم پرسپولیس برخورد کرد. البته پرسپولیسی‌ها هم موقع ورود به رختکن با مشکلاتی مواجه شدند.


فتاحی صحبت‌هایش را این‌طور به پایان می‌برد: من همه اتفاقات را به‌طور کامل گزارش می‌کنم تا مسئولان انضباطی بتوانند برخورد لازم را انجام دهند.

 

 

دیدگاه‌ها