کد خبر : 1357077 | 21 شهریور 1395 ساعت 12:03 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

دوست دارم اولین بردم را در دربی تجربه کنم

رادوشوویچ: سنگی که به سرم خورد کوچک بود

دروازه‌بان کروات پرسپولیس گفت: همین که در شرایط خاص تبریز بازی را نباختیم و با یک امتیاز به مصاف استقلال می‌رویم، ارزشمند است.

رادوشوویچ: سنگی که به سرم خورد کوچک بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بوژیدار رادوشوویچ در مورد اتفاقات حاشیه‌ای دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی و برخورد سنگ به سرش اظهار داشت: اتفاقاتی که رخ داد شاید تا حدی طبیعی باشد و حساسیت بازی باعث شد هواداران روی سکوها هیجان زیادی داشته باشند.

 

وی افزود: سنگی که به سرم برخورد کرد، کوچک بود و به این خاطر مشکل خاصی بوجود نیامد و الان هم شرایط خوبی دارم.

 

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص مسائل فنی مربوط به بازی یادآور شد: بازی در سطح خوبی برگزار شد و انتظار بازی سختی را داشتیم. همین که در این شرایط خاص بازی را نباختیم و با یک امتیاز به مصاف استقلال می‌رویم، ارزشمند است.

 

رادوشوویچ در واکنش به این سوال که عملکرد علیرضا بیرانوند را در بازی با تراکتورسازی چطور بود؟ گفت: در این مورد نظری ندارم.

 

وی در مورد اینکه آیا به قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس امیدوار است، تصریح کرد: انتخاب ترکیب بر عهده سرمربی تیم است. وظیفه من این است که خوب تمرین کنم و نهایت تلاش خود را می‌کنم تا با ارائه بهترین عملکرد شانس خود را برای گرفتن در ترکیب اصلی بالا ببرم اما در نهایت تصمیم اصلی بر عهده سرمربی است.

 

دروازه‌بان پرسپولیس درباره دربی روز جمعه با استقلال گفت: اولین بار است که دربی ایران را تجربه می‌کنم و شنیده‌ام که این بازی بسیار سخت و حساس است. ما به این فکر می‌کنیم که برای دربی خودمان را در بهترین فرم ممکن قرار دهیم تا نتیجه خوب به نفع‌مان رقم بخورد. در دربی هر نتیجه‌ای ممکن است رقم بخورد اما مهم این است که شما بهترین بازی ممکن‌تان را به نمایش بگذارید و هواداران از کیفیت مسابقه لذت ببرند. دوست دارم برنده این بازی پرسپولیس باشد و طعم این برد را بچشم.

 

دیدگاه‌ها