کد خبر : 1357227 | 21 شهریور 1395 ساعت 20:48 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

بائرمن: کار اصلی ما در فاز دفاعی است

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: کار اصلی ما در فاز دفاعی است و بازیکنان در این بخش به خوبی کار می‌کنند.

بائرمن: کار اصلی ما در فاز دفاعی است

به گزارش "ورزش سه" از فارس، درک بائرمن پس از برتری 94 بر 51 ایران مقابل عراق در مسابقات آسیا چلنج اظهار داشت: کار اصلی ما روی دفاع است. در این مسابقه هم بازی دفاعی خوبی داشتیم و عراق تنها 51 امتیاز را کسب کرد. قطر هم تنها صاحب 49 امتیاز شد. اگر به آمارها نگاه کنید می‌بینید عراق تنها 13 درصد در پرتاب‌های 3 امتیازی موفق بود.

 

وی ادامه داد: طرح دفاعی ما برای بازیکن آمریکایی آنها جواب داد و توانستیم آن را به خوبی کنترل کنیم.

 

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران عنوان کرد: هر چند یک جاهایی اختلاف زیاد می‌شود بچه‌ها می‌خواهند بازی نمایشی کنند اما ما به آنها گوشزد می‌کنیم تا آخر تیمی کار کنند.

 

وی تاکید کرد: فردا بازی تایلند بازی داریم اما بازی با کره و ژاپن محک بهتری برای ما خواهد بود. خوشبختانه توانستیم کارمان را با 2 برد خوب مقابل قطر و عراق آغاز کنیم. کار تیمی و حمله خوبی داریم و بازی به بازی بهتر می‌شویم.

 

وی در مورد عملکرد روزبه ارغوان عنوان کرد: همه بازیکنان وقتی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند یعنی به آنها اعتماد داریم. همه در این مدت پیشرفت خوبی داشتند و تنها روزبه ارغوان نیست. متاسفانه فقط باید 12 بازیکن را انتخاب کنیم.

 

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در مورد عملکرد داوران گفت: کار داوری آنقدر سخت است که نمی‌توان به راحتی در مورد آنها صحبت کنیم و نظر بدهیم. در این دو بازی خیلی خوب کار کردند. شاید به جاهایی اختلاف نظر داشتیم اما این دلیل نمی‌شود که بخواهیم در مورد آنها صحبت کنیم.

 

تیم ملی بسکتبال کشورمان به عنوان سرگروه راهی دور دوم شد و فردا باید به مصاف تایلند برود.

دیدگاه‌ها