کد خبر : 1357245 | 21 شهریور 1395 ساعت 21:38 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیموریان: تبریز باید به خود افتخار کند

کاپیتان ماشین سازان در رابطه با بازی می گوید در 30 دقیقه اول استقلالی ها بهتر از ما بودند اما پس از آن ما سوار بازی شدیم.

تیموریان: تبریز باید به خود افتخار کند

به گزارش "ورزش سه"، آندرانیک تیموریان در رابطه با بازی تیم های استقلال و ماشین سازی می گوید: به همه هواداران استقلال خسته نباشید می گویم که تیم خود را حمایت کردند و البته هواداران ماشین سازی که مسافت زیادی را طی کردند تا به اینجا بیایند.


او ادامه داد: در نیمه اول آنها بهتر از ما بودند و خوشبختانه و یا متاسفانه نتوانستند توپ های شان را به گل تبدیل کنند، اما از دقیقه 30 به بعد ما حملات زیادی داشتیم و یک بار پیام توپ را به تیر دروازه آنها زد و در نیمه دوم ما تیم برتر میدان بودیم و توانستیم گلزنی هم کنیم. ما همه سعی خود را می کنیم تا بتوانیم در جمع پنج تیم برتر قرار بگیریم.

 


وی درباره بازیکنان جدا شده از ماشین سازی ادامه داد: ماشین سازی بعد از 20 سال به مسابقات بازگشته است و شهر تبریز باید به خودش افتخار کند که سه تیم در لیگ برتر دارد، آقای دقیقی و رافخایی هم بازیکنان خوبی بودند که از این تیم جدا شدند. بازیکنان جوان هم شرایط سختی خواهند داشت تا بتوانند درنهایت به تیم ما کمک کنند.

 


کاپیتان ماشین سازان درباره عصبانیت سرمربی این تیم می گوید: همچین چیزی وجود نداشته و آقای خطیبی عصبانی نبودند.

 


او درباره هواداران استقلال می گوید: هواداران استقلال در این بازی تنها تیم خود را تشویق می کردند و امیدوارم این تیم نتیجه بگیرد تا آنها خرسند شوند.

 

دیدگاه‌ها