کد خبر : 1357575 | 23 شهریور 1395 ساعت 12:07 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی هنوز به ترکیب مشخصی نرسیده است

شمس: ایران استراتژی مشخصی نداشت

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال گفت: تیم ما استراتژی مشخصی نداشت و بازیکنان وظایف خود را نمی‌دانستند.

شمس: ایران استراتژی مشخصی نداشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حسین شمس درباره شکست 5 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل اسپانیا عنوان کرد: حریف تیم بسیار قدرتمندی بود و تیم ما هم از اول قرار بود به عنوان تیم دوم صعود کند بنابراین هنوز امید هست که آذربایجان و مراکش را شکست دهیم و به عنوان تیم دوم صعود کنیم. در دیدار امروز اشتباهاتی داشتیم که باید برای بازی‌های بعد برطرف کنیم.

وی افزود: در فوتسال تمام تیم باید در کار دفاعی شرکت کند. در درجه اول تیم ما استراتژی مشخصی نداشت و بازیکنان وظایف خود را نمی‌دانستند. تعداد زیادی از بازیکنان بازی کردند و تعویض‌های زیاد نشان دهنده این است که تیم ما هنوز به  ترکیب مشخصی نرسیده است. در صورتی که در دوره‌های قبل ترکیب ما مشخص بود و بازیکنان تعویضی هم مشخص بودند. برای اولین بار بود که در 12 دقیقه همه بازیکنان به غیر از دروازه‌بان ذخیره بازی کردند. نمی‌دانم هدف کادرفنی از تعویض‌های زیاد چه بود؛ شاید می‌خواهند تمام بازیکنان را در شرایط مسابقه قرار دهند.

سرمربی پیشین تیم ملی تصریح کرد: مراکش که تیم بسیار ضعیفی است و می‌توانیم به راحتی این تیم را شکست دهیم. آذربایجان نیز تیم خوبی است ولی می‌توانیم این تیم را شکست دهیم و فکر می‌کنم هنوز امید است که به عنوان تیم دوم صعود کنیم.

شمس در مورد از دست رفتن موقعیت‌های زیاد توسط بازیکنان ایران گفت: تیم  ما بازیکنان بسیار خوبی دارد و ضربه‌هایی هم که می‌زدند همه در چارچوب بود. به هرحال گاهی اوقات این اتفاق پیش می‌آید. به طور کلی امروز حال تیم ما خیلی خوب نبود که شاید به خستگی پرواز برمی‌گشت. باید به تیم فرصت داد تا این دو بازی خود را هم انجام دهد و بعد در مورد عملکرد تیم قضاوت کرد.

دیدگاه‌ها