کد خبر : 1357786 | 24 شهریور 1395 ساعت 04:17 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

رسیدگی بهتر بود در ریو مدال می‌گرفتیم

جام‌بزرگ: می‌خواهم المپیک را جبران کنم

مه‌لقا جام‌بزرگ گفت: دوست دارم ناکامی‌ام در المپیک را جبران کنم، در المپیک امید زیادی داشتم اما نتیجه آن‌طور که می‌خواستم نشد.

جام‌بزرگ: می‌خواهم المپیک را جبران کنم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا تیرانداز تیم ملی ایران در خصوص دعوتش به رقابت‌های نهایی فینالیست‌های جام‌های جهانی، اظهار کرد: حضور در چنین رقابت‌هایی باعث افتخار است. قرار نبود من در این رقابت‌ها حاضر باشم که به دلیل عدم حضور تیرانداز هشتم من که در جایگاه نهم بودم به رقابت‌ها دعوت شدم. اکنون تمرینات خود را انجام می‌دهم و امیدوارم که بتوانم نتیجه بگیرم البته هنوز مشکل فشنگ داریم، اما با این حال تمرین می‌کنم. این مسابقات با شرکت برترین های جام‌های جهانی برگزار می‌شود. 


وی ادامه داد: دوست دارم ناکامی ام در المپیک را جبران کنم. در المپیک امید زیادی داشتم اما نتیجه آنطور که می‌خواستم نشد. حداقل چیزی که از خودم انتظار داشتم این بود که به فینال برسم. البته مسائل زیادی روی شلیک من تاثیر گذاشت و می‌توانستم خیلی بهتر نتیجه بگیرم.


جام بزرگ افزود: کمبودهای زیادی پیش از المپیک داشتیم. تنها سه ماه مانده به المپیک خوب تمرین کردیم در حالی که رقبای ما تمرین زیادی داشتند. مشکل فشنگ روی تمرینات ما تاثیر گذار بود. اوایل که در اردوها خشک تمرین می‌کردیم و تنها چند ماه مانده به المپیک و بعد از مشخص شدن سهمیه‌ها تمرین با فشنگ داشتیم که باز هم کم بود.


تیرانداز ایران در المپیک ریو، اضافه کرد: بعد از پایان المپیک، اتفاقات ریو را کنار گذاشتم و به فکر دیگر مسابقات خصوصا المپیک ژاپن هستم. از حالا باید برای المپیک ۲۰۲۰ ژاپن برنامه‌ریزی کرد. کشورهایی در المپیک موفق‌تر هستند که تمرینات خود را زود شروع می‌کنند و کمبود امکانات هم ندارند.


وی در پایان گفت: چشم امید ما همیشه به مسئولان بوده است. تیراندازی پتانسیل زیادی در ایران دارد و تیراندازان ایران خصوصا در بخش بانوان بارها خود را ثابت کرده اند. حضور دو تیرانداز ایران در فینال المپیک نتیجه خوبیست اما به نظرم اگر قبل از المپیک رسیدگی بهتری نسبت به تیراندازی داشتند ما می‌توانستیم مدال بگیریم. 

 

رقابت های فینال فینالیست‌های جام های جهانی تیراندازی از ۱۳ تا ۱۹ مهر ۱۳۹۵ به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد که از ایران حسین باقری، الهه احمدی و مه لقا جام بزرگ نمایندگان ایران هستند.


 

دیدگاه‌ها