کد خبر : 1358243 | 25 شهریور 1395 ساعت 18:03 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با لیورپول

کونته: نگران محروم شدن کاستا نیستم

طبق گفته های امروز آنتونیو کونته، داوید لوئیز، مدافع برزیلی چلسی در بازی مقابل لیورپول از ابتدا به میدان خواهد رفت و دیگو کاستا نیز در پیشانی خط حمله آبی ها خواهد بود.

کونته: نگران محروم شدن کاستا نیستم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا در یک بازی حساس میزبان لیورپول در استمفوردبریج خواهد بود. آبی های لندن از 4 بازی ابتدایی خود در لیگ برتر سه برد و یک تساوی کسب کرده اند.

 

 

1139438

 

 

  کونته در مورد احتمال بازی کردن داوید لوئیز که در آخرین روزهای نقل و انتقالات از پاری سن ژرمن به چلسی بازگشت گفت:"  لوئیز فردا شب نخستین بازی خودش را برای ما انجام می دهد. ما انتظار داریم بازی خوبی از او شاهد باشیم.

می دانیم لوئیز بازیکن خوبی است و در تلاشیم تا او را به بهترین شرایط برسانیم تا بهترین بازی ها را از او ببینیم. قبلا گفتم که به زمان نیاز دارد و این حرفم حقیقت بود. بازیکن تازه وارد برای تطبیق یافتن به ایده های مربی به زمان نیاز دارد. لوئیز در این چند روز تلاش زیادی کرده و مطمئنم عملکرد خوبی خواهد داشت."

 

 

سرمربی ایتالیایی چلسی در مورد بازی با لیورپول گفت:" انتظار یک بازی دشوار مقابل تیم قدرتمندی را دارم. فکر می کنم لیورپول تیم واقعا خوبی است. با انرژی زیادی بازی می کنند و در حملات با تعداد نفرات زیاد شرکت می کنند. باید با دقت مقابل آن ها بازی کنیم. می دانیم لیورپول تیم بسیار قدرتمندی است."

 

 

 

1137155

 

 

کونته همچنین در مورد محرومیت دیگو کاستا در صورت دریافت دو کارت زرد دیگر گفت:" من نگران این موضوع نیستم. کاستا در بازی مقابل سوانسی در شرایطی دشوار، ذهنیت خوبی از خودش نشان داد. دیگو مرد پر شوری است و من می خواهم این شور و شوق را در بازی به روش مناسب نشان دهد و او هم دقیقا همین کار را تا این لحظه کرده است.

دیگو می داند که محرومیت نزدیک است. مهم است که به خاطر شرایط عجیب کارت زرد نگیرد. در صورت محرومیت کاستا ما باتشوایی را داریم که آماده است نشان دهد چه کارهایی می تواند انجام دهد. لوفتوس چک هم می تواند در خط حمله بازی کند."

 

دیدگاه‌ها