کد خبر : 1358463 | 26 شهریور 1395 ساعت 20:57 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچسترسیتی - بورتموث

فردا عصر منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان بورتموث خواهد بود.

پیش بازی منچسترسیتی - بورتموث

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شروع فوق العاده ای در لیگ داشته و هر 4 بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. نقطه عطف نتایج درخشان تیم گواردیولا، پیروزی هفته گذشته در ورزشگاه اولدترافورد در برابر رقیب سنتی بوده است. با بازگشت گوندوگان، خط میانی سیتیزن ها سر و سامان بیشتری گرفته است.

 

البته غیبت آگوئرو می تواند برای این تیم مشکل ساز باشد. آگوئرو روزهای بسیار خوبی را پشت سر می گذارد و در دیدار برابر مونشن گلادباخ نیز هت تریک کرد. گواردیولا امیدوار است تا با کسب 3 امتیار خانگی، روند فوق العاده خود را ادامه داده و صدرنشینی مقتدرانه خود را حفظ کند.

 

 

1143478

 

 

از سوی دیگر، بورتموث تنها موفق به کسب 4 امتیاز از 4 بازی شده است و در رده چهاردهم قرار دارد. البته آنها آخرین بازی خود را با برد پشت سر گذاشتند و امیدوارند با امتیاز از منچستر به خانه بازگردند. تیرون مینس، تنها غایب ترکیب این تیم است و احتمال دارد شاهد رونمایی جک ویلشر، ستاره انگلیسی جدید بورتموث در ترکیب این تیم باشیم.

 

دو دیدار فصل گذشته این دو تیم با برتری پرگل منچسترسیتی به پایان رسید. آبی های منچستر دیدار رفت را با پیرززی مقتدرانه 1-5 در خانه و بازی برگشت را نیز با برد 0-4 پشت سر گذاشتند تا نتایج فصل قبل نشان از شانس بالای این تیم برای پیروزی در دیدار فردا باشد.

 

ترکیب احتمالی:

 

 

1143476

دیدگاه‌ها