کد خبر : 1358649 | 27 شهریور 1395 ساعت 05:26 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

الله‌مانی: همه تلاش‌مان را کردیم

سرمربی تیم فوتبال هفت نفره ایران پس از کسب نایب قهرمانی پارالمپیک گفت: ما همه تلاش‌مان را کردیم، اما اوکراین واقعاً از ما باتجربه‌تر بود.

الله‌مانی: همه تلاش‌مان را کردیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، امین الله‌مانی، سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره پس از شکست مقابل اوکراین و نایب قهرمانی در بازی‌های پارالمپیک 2016  ریو اظهار داشت: بازی فینال همیشه یک طرفش برد است و طرف دیگر باخت. ما همه تلاش‌مان را کردیم. بچه‌ها هر چه داشتند در زمین گذاشتند و من واقعاً از آنها راضی‌ام.

 

وی ادامه داد: یک مقدار در اواخر بازی از نظر بدنی کم آوردیم. اوکراین بسیار تیم خوب و باتجربه‌ای است و من به عنوان سرمربی ایران این برد را به آنها تبریک می‌گویم.

 

الله‌مانی در پاسخ به این سؤال که استراتژی ضدحمله برخلاف بازی قبل در این دیدار برای تیمش جواب نداد، گفت: بله، این استراتژی جواب نداد، اما ما کار دیگری نمی‌توانستیم انجام دهیم. اگر شیوه دیگری غیر از این در پیش می‌گرفتیم ممکن بود گل‌های بیشتری بخوریم. ما بر اساس توانایی‌ها و ابزارهای خودمان و شناختی که از حریف داشتیم، ترکیب را چیدیم و واقعاً اوکراین از ما خیلی بهتر و باتجربه‌تر بود.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره درباره عملکرد فرزاد مهری در این بازی گفت: فرزاد یکی از بهترین‌های این رشته است و چند بار به عنوان بهترین هافبک دنیا انتخاب شده است. فرزاد از نظر بدنی کمی عقب بود. مسلم اکبری جایگزین مهری بود که او هم نمی‌توانست زیاد بازی کند. ما مجبور بودیم دقایق بازی را تقسیم کنیم و بازی را اداره کنیم به همین دلیل بازیکنان‌مان خسته شدند.

 

او درباره اینکه گفته می‌شود این رشته از دوره بعد از بازی‌های پارالمپیک حذف می‌شود، گفت: این صحبت وجود دارد، اما من شنیده‌ام خود کمیته بین‌المللی پارالمپیک در تلاش است تا این رشته به بازی‌ها برگردد.

 

الله‌امانی درباره مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره هم گفت: مسابقات جهانی شهریور سال آینده برگزار می‌شود و پس از آن هم احتمالاً ایران میزبان مسابقات خواهد بود.

دیدگاه‌ها