کد خبر : 1358812 | 27 شهریور 1395 ساعت 15:59 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتظار نداشته باشید همه بازی ها 5 گل بزنیم

برانکو: بازیکنان من نمی‌توانند پرواز کنند!

سرمربی پرسپولیس یک روز بعد از دربی با روحیه بالا در تمرینات تیمش حاضر شد تا شاگردانش را برای خوان سوم نبردهای بزرگ در لیگ، این بار مقابل سپاهان آماده کند.

برانکو: بازیکنان من نمی‌توانند پرواز کنند!

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که روز گذشته به نظر می رسد در پایان دیدار برابر استقلال از نتیجه به دست آمده ناراضی است، در تمرینات امروز تیمش با روحیه بالا حضور یافت تا شاگردانش را برای انجام دیدار حساس مقابل سپاهان در هفته هفتم لیگ برتر آماده کند. او در پایان این تمرین مقابل خبرنگاران حاضر شد و به تشریح شرایط تیمش پرداخت.


بازی با سپاهان دربی سوم ماست
بازی با سپاهان دربی سوم برای ماست و جزو سومین بازی بزرگ ما. رقابت سختی با تراکتورسازی داریم و رقابت هایی هم با سپاهان و خصوصا استقلال داریم. سپاهان جزو موفق ترین تیم های ایران در چند سال اخیر بوده و تبریک می گویم بابت جوانگرایی و مسیر جدیدی که در پیش گرفته اند. واضح است که می دانیم بازی سختی پیش رو خواهیم داشت.

 

به ویسی بابت قهرمانی تبریک می گویم
جا دارد یک بار دیگر به ویسی بابت قهرمانی فصل گذشته تبریک بگویم. آنها استحقاق این را داشتند که از یک تیم کوچک قهرمان بسازند. همین الان هم با تیم سپاهان و بازیکنان جوانش تیم خوبی ساخته است.


غیبت کامیابی نیا
مشکل زیادی در این زمینه خواهیم داشت. فرشاد و محسن مسلمان هم مشکل دارند و باید ببینیم وضعیت وحید امیری چگونه خواهد بود و ما بازیکنان را مهیای این دیدار خواهیم کرد.


از سقوط تا قهرمانی تا امروز...
 ما از ابتدای فصل می دانستیم که فصل سختی پیش روی ماست اما دو فصل پیش پرسپولیس یک بازی مانده به پایان فصل بقای خود را قطعی کرد و در فصل پیش برای قهرمانی جنگید. اگر بخواهیم مقایسه کنیم فصل گذشته را تا به امروز آخرین باخت ما بازی با سایپا بود و ما بیست و اندی بازی است که نباختیم و در 30 بازی هم تنها یک باخت داده ایم. فصل گذشته در این مقطع 4 امتیاز داشتیم.

 

باز هم تیم ملی و البته بدشانسی
فصل گذشته چند گل تا به امروز دریافت کرده بودیم؟ اکنون چند گل زده ایم؟ مشکل اینجاست که طارمی در وضعیت بدنی نرمال قرار ندارد و تمریناتش بیشتر با تیم ملی است تا تیم باشگاهی اش. وحید امیری هم مصدوم است و شانس های زیادی را از دست داده ایم. شانس گلی که در بازی با گسترش طارمی از دست داد و تراکتورسازی و روز گذشته هم موقعیت های خوبی داشتیم کاملا وضعیت فرق می کرد. ما باز هم توانستیم فرصت هایی به دست آوریم.

 

مسلم است استقلال از امتیازی که گرفته خوشحال است
من به بازیکنان هشدار داده بودم که این دربی است و در دربی هم نمی توان به تیمی شانس داد. استقلال اکنون شرایط خوبی دارد. آنها تیم خوبی دارند و بازیکنانی دارند که می خواهند قهرمان شوند. طبیعی است که آنها خوشحال باشند که از پرسپولیس یک امتیاز گرفتند و این در مورد تمام تیم ها وجود دارد.

 

تیمم ترسو نیست، استقلال جلو نیامد
مسوولیت پذیری در مقابل حریف اسمش را بگذارید و نمی توان گفت با ترس بازی کردیم و تمرکز و دیسیپلین بالایی داشتیم و تا دقایق پایانی حمله می کردیم. در 5 دقیقه پایانی حتی از نیمه خودشان جلوتر نیامدند و گلی هم که زدیم متاسفانه آفساید بود.

 

انتظار نداشته باشید بازیکنان پرواز کنند
من قبول ندارم حرف شما را. ما با تراکتورسازی آنهم بعد از یکماه تعطیلی بازی کردیم و البته بعد از اینکه 6 بازیکن تیمم در کنار ما نبودند و این را در نظر بگیرید که اختلاف ساعت بین ایران و چین وجود داشت. انتظار داشتید بازیکنان تیمم در زمین پرواز کنند. روز گذشته بهتر بودیم، تیمی بهتر از استقلال بودیم، شانس بیشتر داشتیم و بازی را کنترل کردیم. فکر می کنم انتظار این را نداشتید که بازیکنانم با سر به گل بروند. آنها مهره هایی مثل انصاری، کاوه، خسرو، امید ابراهیمی، رحمتی، وریا و ... داشتند. هواداران مان می توانند راضی باشند. ما برای رسیدن به گل به مشکل خورده ایم اما مهدی کلا 15 جلسه تمرینی با ما بود. وحید امیری مصدوم است.


فکر کنید طارمی به تیم برنمی گشت
وحید امیری که بود؟ او بود اما مصدوم شد. آلوز را چرا بارسلونا از دست داد؟ چون مصدوم شد. مسلما اگر این بازیکنان نبودند نتایج ما ضعیف تر می شد اما تمام بازیکنان برای بهتر شدن تلاش می کنند. آیا شما جدول را نگاه می کنید؟ ما اکنون در صدر جدول هستیم، ما اکنون باید همه بازی ها را با 5 گل برنده شویم؟ این انتظار را واقعا دارید؟

 

بازی بدون ملی‌پوشان در جام حذفی؟
من این تصمیم را نشنیده ام که کمیته مسابقات گرفته باشد اما ما فردا با آقای طاهری جلسه خواهیم گذاشت و نمی دانم آنها چطور فکر می کنند ما بدون 6 بازیکن مقابل حریفان قرار خواهیم گرفت. این حریف در جام حذفی هر تیمی میخواهد باشد.

دیدگاه‌ها