کد خبر : 1358908 | 27 شهریور 1395 ساعت 20:35 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: ما هم امتیاز از دست خواهیم داد

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به تمجید از عملکرد دی بروین پرداخت و اذعان داشت که خوش شانس است که این بازیکن در ترکیب تیمش است.

گواردیولا: ما هم امتیاز از دست خواهیم داد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در ادامه روند بسیار خوب خود ساعتی پیش با 4 گل بر بورتموث غلبه کرد و گواردیولا از نمایش تیمش ابراز رضایت کرد اما اذعان داشت که پیروزی در همه دیدارها ممکن نیست.

 

 

1143900

 

 

عملکرد دی بروین: "من بسیار خوش شانس هستم که بازیکنی همانند دی بروین با این نمایش شگفت انگیز در ترکیب منچسرسیتی حاضر است. او بازیکن بسیار خاصی است و در هنگامی که پا به توپ نیست، با قدرت جنگندگی بالا به سوی حریف یورش می برد و در هنگام تملک توپ نیز توانایی های او مبرهن است. همه اطراف را زیر نظر گرفته و بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ می کند".

 

نتیجه دیدار با هال سیتی: "بعد از دیدار دشوار در لیگ قهرمانان، پیروزی در چنین مسابقه ای حیاتی بود و باید اعتراف کنم بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. بدون شک در بازی های آینده، ما نیز امتیازاتی از دست خواهیم داد اما مهم ترین موضوع، وجود ثباتی همانند امروز در تیم ماست. منچسترسیتی نیاز به رویکردی فروتنانه دارد".

 

روند رو به رشد استرلینگ در فصل جاری: "در مورد استرلینگ ذکر همین نکته کافیست که از اینکه او زمان کمتری را در شبکه های احتماعی مانند توئیتر و اینستاگرام سپری می کند، خوشحال هستم".

دیدگاه‌ها