کد خبر : 1359046 | 28 شهریور 1395 ساعت 13:08 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت خودنمایی زهیوی و طیبی مقابل کی‌روش

کارلوس کی روش قرار است بازی تیم های استقلال خوزستان – پیکان که در اهواز برگزار می شود را از طریق تلویزیون تماشا کند.

فرصت خودنمایی زهیوی و طیبی مقابل کی‌روش

به گزارش "ورزش‌سه"، با توجه به برنامه ای که سایت فدراسیون منتشر کرده است مربیان تیم ملی بازی های هفته هفتم لیگ برتر را به طور دقیق در نظر می گیرند.


کارلوس کی روش در روز اول هفته هفتم دیدار استقلال خوزستان و پیکان را از طریق تلویزیون خواهد دید. استقلال خوزستان قهرمان لیگ پانزدهم در اردوی ایتالیا سه نماینده داشت که البته کی روش روی نامشان برای دیدار برابر قطر و چین خط قرمز کشید.


محمد طیبی، رحیم زهیوی و عزت پورقاز سه بازیکنی بودند که در ایتالیا پا به پای دیگر بازیکنان دویدند، البته از این تیم دانیال ماهینی و علی اصغر عاشوری  نیز سابقه حضور در اردوهای تیم ملی را دارند.


این فرصت بسیار مناسبی برای بازیکنان تیم قهرمان فصل است تا توانایی های خود را جلوی چشم کی روش نشان دهند.


البته از این بین با توجه به مصدومیت پژمان منتظری، محمد طیبی که به عنوان مدافع در تیم ملی حضور می یابد فرصت بهتری برای نشان دادن خود به کی روش برای دعوت به جای منتظری دارد.


رحیم زهیوی نیز که امسال یکی از بهترین بازیکنان لیگ شانزدهم است، 3 گل زده و دو پاس گل داده است تا در جمع 5 مرد با ارزش لیگ شانزدهم قرار بگیرد. زهیوی می تواند اگر روز خوب خود را بگذراند نامش را در لیست کی روش ببیند.


همچنین عزت پورقاز که سابقه بازی برای تیم ملی در پست دفاع و هافبک دفاعی را دارد در این بازی به عنوان هافبک دفاعی بازی می کند و امیدوار است تا او نیز از سوی کی روش برای دیدار با ازبکستان و کره جنوبی انتخاب شود.

 

البته حسن بیت سعید بهترین گلزن فصل قبل استقلال خوزستان نیز این فصل سه گل زده است و می تواند این فرصت را داشته باشد تا با یک نمایش خوب کی روش را مجاب کند تا حداقل در اردوی تیم ملی حاضر باشد.

دیدگاه‌ها