کد خبر : 1359193 | 28 شهریور 1395 ساعت 23:36 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

باوئرمن:

قهرمانی بدون تلاش‌ دستیارانم امکان نداشت

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، گفت: قهرمانی در مسابقات آسیا چلنج بدون زحمات کادر فنی امکان نداشت.

قهرمانی بدون تلاش‌ دستیارانم امکان نداشت

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، درک باوئرمن پس از قهرمانی تیمش در مسابقات بسکتبال آسیا چلنج اظهار داشت: در ابتدا لازم می‌دانم از حامد حدادی به خاطر رهبری و مدیریت خوبش بیرون و درون زمین تشکر کنم. او نه تنها یک بازیکن بزرگ بلکه یک انسان بزرگ نیز است. از بازیکنان جوان تیم حمایت زیادی و حتی آنها را بارها به صرف شام دعوت کرد. 

 

 

وی ادامه داد: این نخستین تورنمنتی بود که در رده ملی و با حمایت تماشاگران داخلی انجام دادیم و قاطعانه قهرمان شدیم. ما به جز اردن و ژاپن که با اختلاف 11 امتیاز از ما شکست خوردند بقیه تیم‌ها را با اختلاف زیاد بردیم. خوشبختانه بازیکنان فشارها را به خوبی تحمل کردند و نشان دادند که پیشرفت زیادی داشتند. 

 

 

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران تصریح کرد: به غیر از بازیکنان که در مسابقه دیده می‌شوند کادر فنی خوب شامل مربیان، فیزیوتراپ‌ها و سرپرست تیم نیز زحمات زیادی کشیدند. من معمولا انتظار زیادی از کادر فنی دارم و آنها نیز در کنار ما سخت تلاش کردند. قهرمانی بدون آنها امکان نداشت.

 

 

باوئرمن گفت: از هواداران و خبرنگاران نیز تشکر می‌کنم نشان دادند ما چه تیم جوان و آینده‌داری در اختیار داریم. ما تابستان خوبی را پشت سر گذاشتیم تیم زیر 18 سال ما قهرمان آسیا شد آنها آینده بسکتبال ما هستند. 

 

وی در مورد برنامه آینده تیمش گفت: فردا جلسه‌ای با رئیس فدراسیون دارم، ولی از الان زود است در مورد آینده صحبت کنیم ما هسته اصلی تیم را به دست آورده‌ایم و بازیکنان آینده‌دار دیگری نیز به تیم تزریق خواهند شد، ما 5 ماه تا تورنمنت بعدی زمان داریم. بنابراین به موقع در مورد آینده تصمیم خواهیم گرفت. 

 

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در مورد ارسلان کاظمی نیز اظهار داشت: ما قبل از بازی امروز از پزشکان تیم در مورد بازی کردن او اجازه گرفتیم. بنابراین اگر خطری شامل حال او می‌شد قطعاً به او بازی نمی‌دادیم. تجربه من ثابت کرده که بازی روی کاغذ انجام نمی‌شود و برای برنده شدن باید بازی کرد. کره تیم بسیار خطرناکی بود، علاوه بر این در بازی روز گذشته مقابل تیم قدرتمند اردن به حضور ارسلان نیاز ضروری داشتیم. 

 

 

باوئرمن در پایان گفت: فشار زیادی روی ما نه تنها به خاطر خوب بازی کردن بلکه به خاطر قهرمان شدن وجود داشت. خوشبختانه همه بازیکنان بعد از تورنمنت و کسب عنوان قهرمان نشان دادند که چقدر می‌توانند عالی بازی کنند؛ الان احساس خوبی دارم.

دیدگاه‌ها