کد خبر : 1360464 | 03 مهر 1395 ساعت 12:16 | 63.3K بازدید | 0 دیدگاه

دنبال بلندپروازی در پرسپولیس نیستم

آخرین ربیع خواه چگونه قسمت پرسپولیس شد؟

محسن ربیع خواه می گوید فرهاد برادرش از خودش معروف تر است و اگر او نبوده اکنون شغل دیگری جز فوتبال داشته است.

آخرین ربیع خواه چگونه قسمت پرسپولیس شد؟

به گزارش "ورزش سه"، محسن ربیع خواه در ابتدای فصل از تیم صنعت نفت آبادان صعود کرده در یک انتقال عجیب به پرسپولیس آمد. ربیع خواه البته در تمام بازی های پرسپولیس به عنوان یار اصلی به میدان رفته و نمره قبولی گرفته است. مصاحبه ربیع خواه و کیهان ورزشی را با هم مرور می کنیم.

 

فرهاد از همه ما معروف تر است

 

چهار برادر هستیم. فرهاد ربیع خواه بازیکن اسبق تیم های پاس تهران ، هما، سایپا و تراکتورسازی تبریز که از همه مان معروف تر است و وقتی فامیلی ما در جمع فوتبالی ها مطرح می شود همه به یاد فرهاد برادر بزرگترم می افتند. مهدی و محمد ربیع خواه دو برادر بزرگتر دیگرم هستند که آنها هم فوتبالیست بودند. محمد در تیم های پیکان، شهاب زنجان و نساجی مازندران بازی می کرد و خیلی زود فوتبال را کنار گذاشت. مهدی یکی دیگر از برادرانم هم در تیم های پایه باشگاه پیکان بازی می کرد و او هم خیلی زود فوتبال را کنار گذاشت. فرهاد بزرگترین برادرم است و من هم ته تغاری خانواده ربیع خواه هستم.

 

فرهاد من را به فوتبال آورد


زمانی که فرهاد نوجوان بود از ترس پدرم به محله ای دیگری می رفت و فوتبال بازی می کرد. پدرم در ابتدا مخالف فوتبال بازی کردن او بود. می خواهم بگویم که فرهاد راه فوتبال را در خانه ما باز کرد و او بود که پدرم را به فوتبال علاقه مند کرد وگرنه امروز شغل دیگری داشتم.

 

قبلا هافبک دفاعی بودم


من حدود چهار یا پنج سال است که به عنوان هافبک دفاعی در تیم های سابق خود بازی می کنم و به بازی در این پست عادت کرده بودم اما وقتی به پرسپولیس آمدم آقای برانکو مرا به پست دفاع چپ فرستاد و از من خواست که تغییر پست دهم. به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است و بازی در این تیم شرایط خاص خودش را دارد و بازیکنی که می خواهد در تیم بزرگی چون پرسپولیس به میدان برود باید وظایف خود در میدان را بدون نقص انجام دهد.

 

دنبال بلند پروازی در پرسپولیس نیستم

 

پرسپولیس تیم بزرگی است و من می دانم که در تیم های بزرگ باید هفته به هفته پیش رفت. من دنبال بلند پروازی در پرسپولیس نیستم و نمی خواهم یکدفعه به خاطر بلندپروازی بال و پرم شکسته شود. باور کنید حواسم به همه چیز است و می خواهم قدم به قدم پیش بروم تا به جایگاه اصلی خود در فوتبال برسم. پرسپولیس تیم بزرگی است و این را می دانم که اگر دنبال بلند پروازی بروم خیلی زود بال و پرم در این تیم می شکند.

دیدگاه‌ها