کد خبر : 1362121 | 10 مهر 1395 ساعت 12:35 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

نمی خواستیم بلای پرسپولیس سرمان بیاید

نریمان‌جهان: از حالا، آقای گل جام حذفی شدم!

هافبک تیم ماشین سازی ابراز امیدواری کرد تیمش در آینده به شرایط مطلوب دست پیدا می کند.

نریمان‌جهان: از حالا، آقای گل جام حذفی شدم!

سامان نریمان جهان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره پیروزی 11 بر 2 ماشین سازی مقابل اتحاد لردگان، 5 گلی که خودش در این بازی به ثمر رساند، شرایط نامطلوب تیمش در لیگ برتر و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


نمی خواستیم بلای پرسپولیس سرمان بیاید


بازی اول جام حذفی برای ما بازی سنگینی نبود. ما نمی خواستیم به بلاهایی که سر پرسپولیس و استقلال خوزستان و حتی ذوب آهن آمد، دچار شویم. البته تیم حریف آنطور که باید خوب بازی نکرد اما ما هم بازی را محکم انجام دادیم و از همان دقایق ابتدایی گلزنی را آغاز کردیم.


آقای گل حذفی شدم!


من در این مسابقه 5 گل زدم و 3 پاس گل دادم. البته در این بازی در پست فوروارد بازی کردم و فکر می کنم از همین حالا آقای گلی‌ام در جام حذفی قطعی باشد. البته علیرضا نقی زاده هم دیروز 3 گل زد اما نمی تواند به من برسد.


می خواهیم همه بازی ها را ببریم


از الان نمی شود چیزی را درباره جام حذفی پیش بینی کرد. هدف ما این است که در تمام بازی های حذفی به برتری برسیم و همه مسابقات را با برد پشت سر بگذاریم اما اینکه تا چه حد موفق شویم را نمی دانیم. تا حدی هم دست ما نیست و باید ببینیم اتفاقات چطور برایمان رقم می خورد.


آینده از آن ماشین سازی است


در دو بازی آخر لیگ برتر اشتباهاتی داشتیم که باعث باخت مان شد. کمی زود گل خوردیم و این گل ها بسیار ساده وارد دروازه مان شد. معمولا تیمی که گل اول را می زند، پیروز می شود اما گل هایی که دریافت کردیم، استرس مان را زیاد کرد و اجازه نداد موفق باشیم. با این حال شک ندارم آینده از آن ما است و شرایط مان بهتر می شود.


بایرامی گلزنی را آغاز می کند


من با مهرداد بایرامی رابطه صمیمی دارد. او در بازی با نفت تهران دو ضربه زد که با بدشانسی از کنار تیردروازه به بیرون رفت. مهرداد بازیکن خوبی است و قطعا در آینده شرایط بهتری پیدا می کند و گلزنی اش آغاز می شود.

دیدگاه‌ها