کد خبر : 1362215 | 10 مهر 1395 ساعت 17:50 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 1-1 کلن

تساوی خانگی غافلگیرکننده بایرن مقابل کلن

دیدار تیم های بایرن مونیخ و کلن لحظاتی پیش با نتیجه 1-1 خاتمه یافت تا مونیخی ها پس از 5 برد متوالی، در ایستگاه ششم متوقف شوند.

تساوی خانگی غافلگیرکننده بایرن مقابل کلن

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که هر 5 بازی قبلی خود در بوندسلیگا را برده بود، در خانه میزبانی از کلن را بر عهده داشت. کلن با 11 امتیاز در رده چهارم قرار داشت و با دریافت تنها دو گل خورده، یکی از بهترین خطوط دفاعی بوندسلیگا را در اختیار دارد.

 

بایرن که پس از شکست به اتلتیکو در لیگ قهرمانان، انگیزه فراوانی برای پیروزی بر کلن داشت، بازی را هجومی آغاز کرد. مونیخی ها که در این بازی مولر، بواتنگ و آلابا را روی نیمکت داشتند، حاکم مطلق بازی بودند و کلن با پرسینگ شدید سعی در گرفتن زهر خط حمله بایرن داشت.

 

 

1146798

 

 

شاگردان آنچلوتی پس از فرصت های خوبی که روبن و کومان از دست دادند، در دقایق واپسین نیمه اول به گل دست یافتند. پاس رناتو سانچز در چپ به برنات رسید و او پس از جا گذاشتن مدافع مستقیم خود، سانتر دقیقی روی دروازه ارسال کرد و جاشوا کیمیچ با ضربه سری شیرجه ای موفق شد توپ را به تور دروازه کلن برساند. این پنجمین گل کیمیچ در 4 بازی اخیر بود.

نیمه اول با همین یک گل به سود بایرن به اتمام رسید.

 

 

1146799

 

 

در نیمه دوم روند بازی کاملا عوض شد و این کلن بود که روی به بازی هجومی آورد و پس از هدر رفتن چند موقعیت خوب، در دقیقه 63 موفق به زدن گل تساوی شد. مودست روی پاس ریسه موفق شد از درون محوطه جریمه با ضربه ای دقیق توپ را وارد دروازه بایرن کرده و حساب کار را برابر کند.

 

حملات کلن ادامه داشت و این تیم کمی بعد توسط اوساکو، مهاجم ژاپنی خود به گل دیگری دست یافت اما کمک داور آن را آفساید اعلام کرد. کارلتو که تیمش را تحلیل رفته می دید، مولر، ویدال و آلابا را وارد زمین کرد.

 

توماس مولر دقیقه 76 روی کرنر ژابی با شوتی دقیق تا آستانه گلزنی هم پیش رفت اما دروازه بان کلن با کمک تیر دروازه مانع گل شدن توپ شد تا حساب کار 1-1 باقی بماند. بایرن که در دقایق واپسین روی دروازه کلن خیمه زده بود، نزدیک بود دقیقه 92 روی یک ضد حمله گل دوم را دریافت کند اما شوت زیلر که با نویر تک به تک شده بود، با اختلاف اندکی از کنار دروازه عبور کرد تا بهترین موقعیت کلن برای رسیدن به پیروزی از دست برود.

در نهایت این بازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت تا اولین تساوی بایرن در بوندسلیگا به ثبت برسد.

دیدگاه‌ها