کد خبر : 1362274 | 10 مهر 1395 ساعت 20:53 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

شکست دورتموند در خانه لورکوزن

بروسیا دورتموند امشب در دیداری از هفته ششم بوندس لیگا در خانه بایرلورکوزن با نتیجه 2-0 مغلوب شد.

شکست دورتموند در خانه لورکوزن

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل در این دیدار نتوانستند نمایش های درخشان دیدارهای قبلی را تکرار کنند و در نهایت با دو گل مغلوب مردان راجر اشمیت شدند.

 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و پس از چند حمله نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 10 به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ادمیر مهمدی بالاتر از مدافعان دورتموند ضربه سر را زد و حساب کار را 1-0 کرد.

 

1146857

 

بعد از این گل بازی متعادل تر شد و حتی دورتموندی ها تا اندازه ای بر بازی مسلط شدند؛ به طوری که پیر امریک اوبامیانگ می توانست در دقیقه 20 کار را به تساوی بکشد اما ضربه ستاره گابنی زردها را برند لنو مهار کرد.

 

برتری دورتموند ادامه داشت اما دفاع منسجم لورکوزن مانع از رسیدن آنها به گل می شد. در دقایق پایانی، تیم میزبان از لاک دفاعی خارج شد اما توپ دیگری در این نیمه از خط دروازه ها عبور نکرد و لورکوزن با برتری 1-0 به رختکن رفت.

 

دورتموند نیمه دوم را با ورود مارسل اشملزر و امره مور به زمین، هجومی آغاز کرد اما اولین موقعیت خطرناک این نیمه را لورکوزن روی همکاری آرانگیس و چالهان اوغلو ایجاد کرد اما ضربه نهایی را چیچاریتو نتوانست تبدیل به گل کند.

 

 

1146856

 

 

حملات دورتموند ادامه داشت و بازیکنان این تیم تلاش می کردند تا عبور از خط دفاعی لورکوزن، کار را به تساوی بکشند. در مقابل تیم حریف هم روی ضدحملات، به دنبال گل دوم بود؛ برنامه ای که در نهایت در دقیقه 79 به ثمر نشست و لورکوزن برتری اش را دوبرابر کرد.

 

روی یک ضدحمله سریع بود که پاس چالهان اوغلو در دهانه دروازه به چیچاریتو رسید و او هم با یک ضربه راحت، حساب کار را 2-0 کرد.

 

در دقایق پایانی دورتموندی ها تلاش زیادی برای جبران گل های خورده انجام دادند و حتی چند بار تا آستانه باز کردن دروازه برند لنو پیش رفتند اما در نهایت بازی با همان دو گل به سود لورکوزن به پایان رسید.

دیدگاه‌ها