کد خبر : 1362528 | 11 مهر 1395 ساعت 20:00 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: از نمایش تاتنهام لذت بردم

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی جوان تاتنهام اذعان داشت از نمایش امروز تیمش در برابر منچسترسیتی و تحمیل اولین شکست فثل به این تیم کاملا راضی است.

پوچتینو: از نمایش تاتنهام لذت بردم

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش تاتنهام موفق شد با 2 گل در وایت هارت لین، سیتیزن ها را مغلوب کند و به یک قدیمی این تیم در صدر جدول برسد.

 

پوچتینو گفت: "بازی بسیار خوبی را در برابر رقیب به نمایش گذاشتیم و من بسیار از این نتیجه خوشحال هستم. در بسیاری از اوقات، بازی طبق برنامه پیش می رود و در بعضی از زمان ها نیز چنین اتفاقی رخ نمی دهد. منچسترسیتی تیم بسیار با کیفیتی است و بازی در برابر این تیم همیشه دشوار است.

 

 

1141414

 

 

امیدوارم ما بتوانیم همین روال را بعد از بازی های ملی نیز حفظ کنیم زیرا بازی های بسیار دشواری در انتظار ما خواهد بود. اعتقاد و ایمان به راهی که در آن قرار داریم، نیازمند ثبات است و باید تمرکز خود را از ابتدا تا انتهای فصل از دست ندهیم".

 

پوچیتینو در رابطه با از دست دادن پنالتی اریک لاملا در نیمه دوم گفت: "این اتفاق ممکن است برای تمام تیم ها و بازیکنان رخ دهد و موضوع خیلی بزرگی نیست. البته ما قطعا دلایل آن را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد. در کل عملکرد قدرتمندانه ای به نمایش گذاشتیم. هنوز در رابطه با جدول مسابقات نمی توان صحبت کرد و در حال حاضر هدف ما، خلق فلسفه منحصر به فرد خودمان است".

دیدگاه‌ها