کد خبر : 1362875 | 13 مهر 1395 ساعت 11:47 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

عبداللهی:

پیشنهاد منصوریان از انگلیس عجیب نیست

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: «بازیکنان ما هدف جدی برای قهرمانی در جام حذفی دارند تا در یک مسیر ساده‌تر به سهمیه آسیا برسند.»

پیشنهاد منصوریان از انگلیس عجیب نیست

به گزارش "ورزش سه"، نصرالله عبداللهی در مصاحبه با خبرنگار تسنیم، در مورد اولین برد استقلال در جام حذفی و مسیری که برخی معتقدند برای آبی‌پوشان راحت است، گفت: «ما به هیچ عنوان مسیر راحتی نداریم و احتمال برخورد با تیم‌هایی مثل سپاهان، صبا یا نفت تهران وجود دارد. با این حال بازیکنان ما هدف جدی خودشان را برای قهرمانی در جام حذفی دنبال می‌کنند و عزم راسخی برای رسیدن به این جام دارند.»

 

وی عنوان کرد: «استقلال شرایط بهتری پیدا کرد و بازیکنان که از تیم‌های مختلفی به اینجا آمده‌اند، رفته رفته هماهنگ می‌شوند. از هواداران انتظار حمایت داریم و آنها باید تیم خودشان را تنها نگذارند. جام حذفی یک مسیر کوتاه است و این بهترین فرصت برای استقلال است تا بتواند سهمیه آسیا را کسب کند، این درحالی است که ما فعلا در لیگ برتر از بالای جدول دور هستیم.»

 

عبداللهی در مورد شکست پرسپولیس مقابل قشقایی که دستمایه طنز هواداران استقلال در صفحات مجازی شد، گفت: «طبیعتا هواداران دو تیم با یکدیگر کری می‌خوانند و فکر می‌کنم حذف پرسپولیس از جام حذفی، هواداران استقلال را که از نتایج تیمشان در لیگ برتر ناراحت هستند آرام کرد.»

 

سرپرست استقلال در مورد موضوع پیشنهاد یک تیم انگلیسی به علیرضا منصوریان گفت: «اینکه یک تیم انگلیسی به منصوریان پیشنهاد بدهد عجیب نیست. من در جریان این پیشنهاد قرار ندارم و با خود منصوریان هم صحبت نکردم؛ ولی شاید از طریق برخی روابط، ممکن است پیشنهادی رسیده باشد. شما دیدید که چند سال پیش هم فاتح تریم، سرمربی معروف ترکیه‌ای، به‌عنوان سرمربی میلان ایتالیا انتخاب شد.»

دیدگاه‌ها