کد خبر : 1363792 | 17 مهر 1395 ساعت 16:52 | 54.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجمان گل نزدند؛

برد سه گله پرسپولیس برابر پارس

پرسپولیس موفق شد در دیدارى تدارکاتى پارس جنوبى را با سه گل شکشت داد.

برد سه گله پرسپولیس برابر پارس


به گزارش "ورزش سه"، از ساعت ١٦ امروز سرخپوشان تهرانى در دیدارى تدارکاتى به مصاف پارس جنوبى با هدایت مهدى تارتار رفتند و با سه گل به برترى رسیدند.

 


با حاشیه هاى این دیدار ورزش سه را همراهى کنید.


* رادشوویچ، کمال کامیابى نیا، محسن ربیع خواه، حسین ماهینى، امین آرام طبع، احمد نوراللهى، محسن مسلمان، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاذه، على علیپور و پریمیوف نفرات پرسپولیس را در این دیدار تشکیل مى دهند.


* برانکو در پست بازیکنانش تغییراتى ایجاد کرده که از جمله آن مى توان به حضور کامیابى نیا در دفاع میانى، عالیشاه در وینگر راست و احمدزاده در وینگر چپ اشاره کرد.


* برانکو و همکارانش در این بازى روى نیمکت حضور نداشتند و با استقرار صندلى هایى تقریبا از میانه زمین تیم را هدایت مى کردند.


* مهدى تارتار که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد پیش از بازى مورد استقبال پرسپولیسى ها و برانکو قرار گرفتند.


* کمتر از ١٠٠ هوادار این دیدار را از نزدیک تماشا مى کنند و سکوت آنها جالب توجه است.


* رادوشوویچ در یک صحنه با مهاجم پارس که قصد داشت با کمک دست دروازه اش را باز کند درگیرى لفظى پیدا کرد که در ادامه با وساطت بازیکنان مساله برطرف شد.


* برانکو به شدت بابت اشتباهات بازیکنانش در از دست دادن توپ و موقعیت شاکى است و این مساله را در صحبت با دستیارانش ابراز مى کند.


* على اکبر طاهرى، سرپرست سرخپوشان که امروز با خبر تعلیق ماموریتش در پرسپولیس مواجه شده بود در استادیوم حضور یافته و تلاش دو تیم را نظاره مى کند.


* برانکو در دقیقه ٤٠ این دیدار از بازیکنان نیمکت نشین خواست تا با حضور در پشت دروازه بدن هاى خود را براى حضور در زمین گرم کنند.


* نیمه اول این دیدار در حالى که بیشتر فوتبال فیزیکى و درگیرانه از سوى دو تیم در دستور کار قرار گرفته بود با نتیجه ٠-٠ به پایان رسید و هر تیم تک موقعیت هایى براى رسیدن به گل در اختیار داشتند که با بى دقتى از دست دادند.


* پرسپولیس نیمه دوم را با دو تغییر هجومى آغاز کرد و صادق محرمى جانشین فرشاد احمدزاده شد و پریمیوف نیز جاى خود را به شهاب زاهدى داد.


* در ابتداى نیمه دوم حسین ماهینى موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند و یک دقیقه بعد نیز محسن مسلمان با شوتى زمینى گل دوم سرخپوشان را روى حرکت انفرادى به ثمر رساند.


* احمد نوراللهى موفق شد گل سوم سرخپوشان را نیز با حرکتى انفرادى و شوتى زمینى به ثمر برساند.


* حسین ماهینى در دقیقه ٧٠ جاى خود را به محمد رحمتى داد تا صادق محرمى در دفاع راست جایگزین او شود و رحمتى به میانه میدان رود.


* احسان علوان زاده نیز جانشین امید عالیشاه شد تا برانکو به بازیکنان جوان خود نیز میدان دهد.


* محس مسلمان بعد از تعویض با حضور روى نیمکت دقایقى با على اکبر طاهرى به گفتگو پرداخت.


* با توجه به دیدار روز گذشته پارس جنوبى در لیگ دسته اول، مهدى تارتار با بیشتر نفرات ذخیره خود در برابر پرسپولیس حضور یافته بود.


* تمرین پرسپولیس فردا در دو نوبت در استادیوم شهید کاظمى برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها