کد خبر : 1365139 | 24 مهر 1395 ساعت 18:23 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

توقف سیتی مقابل اورتون در روز بدشانسی

منچسترسیتی در دیداری مهیج و در حالیکه دو ضربه پنالتی را توسط دی بروین و آگوئرو هدر داد، در خانه در برابر اورتون متوقف شد.

توقف سیتی مقابل اورتون در روز بدشانسی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در حالی میزبان اورتون بود که قصد داشت شکست هفته پیش در برابر تاتنهام را جبران کند و حضور خود در صدر جدول را تثبیت کند. بازی مطابق انتظار با مالکیت سیتیزن ها آغاز شد اما هر دو تیم در خلق موقعیت در 20 دقیقه ابتدایی عاجز بوند. در دقیقه 22، دو ضربه متوالی از دی بروین و ایهناچیو به مدافعان اورتون برخورد کرد و عایدی برای میزبان نداشت.

 

علیرغم مالکیت 76 درصدی میزبان در 25 دقیقه اول، آبی های منچستر نمی توانستند دروازه استکلنبرگ را تهدید کنند. در دقیقه 27، دیوید سیوا با ضربه ای از بیرون محوطه دروازه اورتون را تهدید کرد اما گلی به ثمر نرسید.

 

بازی بدون هیچ اتفاق خاصی دنبال می شد که در آخرین دقایق نیمه اول با خطای فیل جاگیلکا روی داوید سیلوا، یک ضربه پنالتی برای سیتی به دست آمد. دی بروین پشت توپ قرار گرفت اما شوت آرام او را استکلنبرگ با عکس العمل دیدنی مهار کرد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

1149826

 

1149824

 

 

در نیمه دوم نیز تغییر خاصی در جریان بازی حاصل نشد و علیرغم برتری و مالکیت توپ منچسترسیتی، این تیم در خلق موقعیت خطرناک ناتوان بود. چند نفوذ نصفه و نیمه از دی بروین و لروی سانه، حاصل 15 دقیقه اول 45 دقیقه دوم برای میزبان بود. 

 

 

1149825

 

 

اما بر خلاف جریان بازی، اورتون موفق شد در دقیقه 64 توسط رومن لوکاکو به گل برسد تا ورزشگاه اتحاد در سکوتی مطلق قرار بگیرد. روی پاس بولاسی، مهاجم گلزن و بلژیکی اورتون با ضربه ای دقیق به سمت راست دروازه براوو، توانست اورتون را با یک گل از حریف پیش اندازد.  

 

 

1149837

 

 

بعد از گل، منچسترسیتی سراپا حمله شد و در دقیقه 70 و روی اشتباه جاگیلکا، این تیم باز هم صاحب یک ضربه پنالتی شد و این بار آگوئرو پشت توپ قرار گرفت اما باز هم استکلنبرگ موفق شد ضربه او را مهار کند تا این سنگربان هلندی، مرد اول این دیدار لقب بگیرد. 

 

 

1149829

 

 

اما دو دقیقه بعد، فشار حملات سیتیزن ها جواب داد و روی ارسال سیلوا از سمت چپ، نولیتو موفق شد قفل دروازه استکلنبرگ را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. نولیتو تنها یک دقیقه قبل به جای لروی سانه به میدان آمده بود تا تعویض طلایی گواردیولا لقب بگیرد.

 

در دقیقه 82، دی بروین این شانس را داشت تا گل برتری سیتیزن ها را به ثمر برساند اما باز هم استکلنبرگ عکس العمل فوق العاده ای نشان داد تا مرد اول این دیدار لقب بگیرد. تلاش شاگردان گواردیولا در ادامه نتیجه نداد تا این تیم دومین دیدار بدون پیروزی خود را پشت سر بگذارد. 

دیدگاه‌ها