کد خبر : 1365448 | 25 مهر 1395 ساعت 15:13 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با موندودپورتیوو:

مدیر ورزشی بارسا: کار ما با ویدال تمام نشده

با خارج شدن نام الکس ویدال از فهرست بارسا برای بازی روز گذشته مقابل دپورتیوو، او حالا در 7 بازی اخیر تیمش با تصمیم فنی انریکه غایب بوده است.

مدیر ورزشی بارسا: کار ما با ویدال تمام نشده

به گزارش "ورزش سه"، تابستان 2015 درحالی که بارسلونا به حکم فیفا از ثبت بازیکن جدید در فهرست خود محروم بود، این باشگاه آردا توران و الکس ویدال را به خدمت گرفت و هر دو بازیکن راضی شده بودند تا ژانویه 2016 برای اولین بازی خود منتظر بمانند.

 

بارسا برای جذب ویدال 18 میلیون یورو به سویا و برای جذب آردا نیز 41 میلیون یورو به اتلتیکو پرداخت کرده بود. گذشت زمان نشان داد که ویدال در برنامه های لوئیس انریکه جایی ندارد.

این بازیکن در مقطع پایانی فصل گذشته حتی در فهرست 18 نفره نیز قرار نمی گرفت و با وجود جدایی آلوس در تابستان، ویدال نتوانست در رقابت با سرجی روبرتو، سمت راست دفاعی بارسلونا را از آن خود کند و در 7 بازی اخیر آبی اناری ها نیز خارج از فهرست 18 نفره بوده؛ از جمله بازی روز گذشته مقابل دپورتیوو.

 

 

1100132

 

 

بسیاری معتقدند که ویدال به پایان کار خود در بارسا رسیده اما روبرت فرناندز، مدیر ورزشی آبی اناری ها به موندودپورتیوو گفت:" ویدال باید به تمریناتش ادامه دهد و به خودش بیشتر اعتماد داشته باشد.

چند روز پیش آدریانو (بازیکن سابق بارسلونا که تابستان به بشیکتاش رفت) گفت اشتباه کرده و اگر طور دیگری رفتار می کرد هنوز در باشگاه بود. بیانیه خوبی بود. در تابستان هم سرمربی و هم من گفتیم دفاع راست های باشگاه سرخی روبرتو و الکس ویدال هستند.

هنوز هم همین طور فکر می کنیم. او بازیکن خوبی است و ما منتظرش می مانیم. او زمان دارد تا موقعیت را تغییر دهد فقط کافی است خودش را به مربی اثبات کند."

دیدگاه‌ها