کد خبر : 1365880 | 27 مهر 1395 ساعت 13:40 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

بهترین نمایش پرسپولیس را دیدیم؛

بزیک: محرم بهترین تصمیم را گرفت

مهاجم سابق پرسپولیس و سپاهان می گوید که محرم بهتر از هر کسی شرایط خود را درک می کند و او بهترین زمان را برای خداحافظی انتخاب کرد.

بزیک: محرم بهترین تصمیم را گرفت

ادموند بزیک، مهاجم سابق تیم پرسپولیس و سپاهان، که سال های خوبی را در هر دو تیم گذراند، در مورد بازی پرسپولیس و خداحافظی محرم با خبرنگار "ورزش‌سه" گفتگو کرد.


فعلا به دور از فوتبال هستم
فعلا کار خاصی نمی کنم. با توجه به پیشنهادی که از پرسپولیس داشتم، کار مربیگری خود را در تیم های دیگر رها کردم و همکاری با پرسپولیس هم میسر نشد و فعلا از فوتبال دور هستم.


بهترین نمایش پرسپولیس را دیدیم
بازی خوبی بود و بهترین نمایش پرسپولیس در این فصل را دیدیم. بچه ها وظایفی که مربی به عهده شان گذاشته بود را به بهترین نحو انجام دادند و نشان دادند که به درک تاکتیکی خوبی رسیده اند. برانکو نفرات خود را شناخته و در تعطیلات هم خیلی خوب توانستند بدن های خود را آماده نگه دارند.

 

پرسپولیس دفاع تیمی و حمله تیمی خوبی دارد
به غیر از طارمی، کل تیم در بخش هجومی خیلی خوب کار کردند. دفاع تیمی و حمله تیمی خیلی خوبی داشتند. در حملات حداقل 3، 4 بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه حضور داشتند و تیمی که می خواهد قهرمان شود نیاز دارد که به صورت منسجم در این نقاط عمل کند.

 

روند پرسپولیس و تیم ملی به هم شبیه است
شما بازی ازبکستان و کره را نگاه کنید. همین روند خط دفاعی پرسپولیس را می بینید. یک خط دفاعی داریم و یک کار تیمی برای دفاع داریم که کل تیم آن را انجام می دهند. دفاع کردن پرسپولیس و تیم ملی خیلی خوب است و پرسپولیس در فاز دفاعی خیلی خوب عمل می کند. مهاجم و هافبک های تیم هم وظیفه خود را به نحو احسن انجام می دهند. این بازی هم همینطور بود.

 

بدن محرم دیگر اجازه فوتبال بازی کردن را به او نمی داد
من فکر می کنم از لحاظ فنی تعریف کردن از محرم موضوع را لوث می کند. اگر محرم می توانست بدن خود را هم مثل فنی خود نگه دارد، می توانست سال ها در اروپا و برای تیم ملی بازی کند؛ ولی بدن محرم این اجازه را به او نداد و تا الان هم خیلی خوب فوتبال بازی کرد. من با محرم همبازی بودم. او پاس های دقیق و بی نقصی را برای بازیکنان می فرستاد.

 

خداحافظی، بهترین تصمیم برای محرم بود
هر بازیکنی در دنیا بالاخره روزی تصمیم به خداحافظی می گیرد و به نظرم دیگران نباید در این تصمیم دخالت بکنند. محرم این تصمیم را گرفته و بهتر از هر کسی می تواند شرایط خودش را درک کند و من فکر می کنم با توجه به حاشیه هایی که به خصوص در دو سال اخیر برای محرم ایجاد شد، بهترین تصمیم را گرفت.

دیدگاه‌ها