کد خبر : 1365899 | 27 مهر 1395 ساعت 15:07 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

با این انتخاب کارمان سخت‌تر شد

فغانی: راه را برای داوران جوان باز کردیم

داور بین‌المللی فوتبال ایران بابت انتخابش به عنوان داور برتر قاره آسیا خوشحال است.

فغانی: راه را برای داوران جوان باز کردیم

علیرضا فغانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره انتخابش به عنوان بهترین داور فوتبال آسیا، اینکه پیش از این کسی به این عنوان دست پیدا کرده یا خیر، بالارفتن انتظارات و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


راه را برای جوانان باز کردیم


خوشحالم که پس از اتفاقات خوب در چند وقت اخیر این انتخاب صورت گرفته است. برای من مایه افتخار است که برای جامعه داوری کشورم افتخار بیافرینم. این افتخار قطعا برای من نیست و برای جامعه داوری است. امیدوارم این مساله راهی برای جوانان باشد تا بتوانند با انگیزه بالا به کار خودشان ادامه دهند و موفقیت‌های بیشتری به دست آورند.


سابقه قبلی


من دقیقا نمی‌دانم قبلا کسی به این افتخار رسیده یا نه اما فکر می‌کنم یکبار در سال 2004 مسعود مرادی بهترین داور آسیا شد. با این حال برای جامعه داوری آرزوی موفقیت می‌کنم.


کارمان سخت‌تر شد


با این انتخاب وظیفه ما سخت‌تر خواهد شد تا بتوانیم این روند را حفظ کنیم و تیمی از ایران برای قضاوت در جام جهانی انتخاب شود. با سخندان و منصوری هم قسم شدیم تا مثل گذشته شرایط را ادامه دهیم و بتوانیم به همه چیزهایی که می‌خواهیم برسیم.


به خاطر پاداش کاری نکردیم


ما اگر کاری انجام دادیم،‌ به خاطر پاداش یا چیز دیگری نبوده است. برای نام کشورمان و پیشرفت داوری ایران تلاش کردیم. امیدوارم توانسته باشیم سهمی در این افتخارآفرینی‌ها به خود اختصاص دهیم.


تشکر از همراهان


از همه دوستان، همکاران، مسئولان فدراسیون و ... تشکر می‌کنم. از خانواده‌ام ممنونم که حمایتم کردند تا بتوانم افتخارآفرینی کنم. البته باید از دو همکار خوبم سخندان و منصوری نیز تشکر کنم که آنها سهم چشمگیری در موفقیت‌ها داشتند. امیدوارم روند خوبمان را در آینده نیز تکرار کنیم.

دیدگاه‌ها